Multipla Orgasmer

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
F-låt att jag är inne och smyger på er sida tjejer.:oops:

Jag har letat här om Multipla Orgasmer men inte hittat något.
Det var en tjej som jag höll ihop med i tonåren och jag tror hon kunde få hur många orgasmer som helst.
Den första orgasmen tog ju längre tid men efter den första kom orgasmerna
som på ett pärlband.
Visst har jag i förhållanden efter det upplevt att det blivit flera orgasmer för min partner men den här tjejen kunde få 15-20 st sedan sa hon att det började göra ont..

Hur är det med era orgasmer tjejer, kan dom komma på rad ?

Jag är bara lite avundsjuk eftersom det fodras lite vila och nytändning för mig som
kille/man mellan orgasmerna.
Ibland 1 vecka /brumbrum
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag får oxå multiplaorgasmer:p Jag har inga problem med att få orgasm och dom kommer på löpande band:p
Jag är nog kapabel till att komma hur många gånger som helst, som mest har jag fått runt 25-30 orgasmer med killen på ca 30-45 min. Min pojkvän tyckte det var ganska kul i början, men nu kan han tröttna lite eftersom jag aldrig känt mej helt slut eller trött efter knull. Jag får ofta leka med mej själv efteråt...ibland kan jag själv tycka att det varit ganska skönt att bara få känna mej helt nöjd, men det har aldrig hänt tyvärr:(
Det är härligt med multiplaorgasmer men nångång hade det känts bra att få känna sej nöjd nångång...
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Oh jesus Horny_babe du kommer nästan upp i min årliga kvot av orgasmer på 45 minuter ;)
Med all rätt är jag riktikgt avundsjuk :)
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag har bara fått tre orgasmer på rad som mest men så brukar jag inte direkt satsa på att få fler sådär på raken. De som man får direkt efter första är inte lika starka och dessutom blir jag lätt överkänslig om klitoris direkt efter jag gått. Det brukar inte vara läge för att gnugga vidare där intensivt med andra ord ;)
 
G

Guest

Gäst
Detmesta jag fått är 3 orgasmer på raden. Men de två sista är inte lika intensiva som den första och jag blir lätt känslig efteråt att det gör ont om man försöker sig på en omgång till.... :)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blir faktiskt lite avundsjuk på er...Jag hade oxå velat känna mej nöjd efter "bara" 3 orgasmer! Jag har aldrig känt mej helt nöjd, varken på egen hand eller med hjälp av kille....Angående känslan på orgasmerna så blir mina skönare och intensivare ju mer jag kommer, den ena orgasmen är inte den andra lik. Men jag antar att jag borde vara ganska nöjd över att få så många orgasmer jag får, det finns ju faktiskt de tjejer som får kämpa för att ens få en orgasm...:)
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Jadu, när jag upptäckte orgasmen blev jag nästan lite besviken eftersom det var slut så fort, men sen insåg jag att man - eller tja, jag :p - kan få i princip hur många som helst, och då blev det ju riktigt livat. På egen hand ligger rekordet nog på en bra bit över 60 (har aldrig lyckats hålla räkning mycket längre än så :), men då är det sista tiotalet mycket mildare - om än lika sköna - varianter. Jag behöver ett par sekunders andpaus emellan, men sen blir jag så himla sugen igen och det är svårt att sluta. Nöjd blir jag dock alltid, även efter bara ett par, tre stycken. Den första orgasmen tar tid, och de följande går nästan per automatik - kan ibland bara spänna rätt muskler, peta i närheten av klitoris, och så *boom*. Med andra kommer jag oftast många gånger också, och ju bättre personen i fråga känner min vagina desto fler gånger går det. Men - petas det fel, tex direkt på klitoris, så är det totalt kört. Efter riktigt många härliga orgasmer blir jag helt slutkörd och kan inte göra något mer vettigt den dan... :) Har aldrig hört talas om någon som har samma orgasmiska förmåga, men det kan ju inte vara så ovanligt?
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
För mig är det som för Toppentjej och jenni, runt 3 orgasmer handlar det om här också... Men som sagt, den första är starkast och mest kraftig, de andra är mildare, men så klart lika sköna...

Dock har jag på sistone börjat få problem med att komma flera gånger, förr gick det hur bra som helst, men sedan jag började vara relativt aktiv på egen hand har det blivit svårare att komma fler än en gång...
Någon tjej som upplevt samma sak? Vad tror ni det beror på? Några tips?
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Kan bara instämma med andra här.... Tre orgasmer är nog det mesta jag fått. Den första kraftig och de andra mindre och "nättare". Efter den första kraftiga orgasmen är jag lätt känslig och får en känsla av obehag direkt efter. Så beröring är inte att tänka på då. Men vänta några få minuter så är jag på G igen :).
 

casper28

Ny medlem
Kön
Man
mmm.. horny_babe! Brukar ofta fantisera om en tjej som aldrig får nog utan bara kommer mer å mer och blir kåtare ju mer hon kommer.. :D Låter ju rätt likt.. *ler* Aldrig fantiserat om att verkligen få så mycket att du får nog? Typ avverka killar och didlos på löpande band? I fantasin alltså..
 

Hunk

Medlem
Kön
Man
Jag blir faktiskt lite avundsjuk på er...Jag hade oxå velat känna mej nöjd efter "bara" 3 orgasmer! Jag har aldrig känt mej helt nöjd, varken på egen hand eller med hjälp av kille....Angående känslan på orgasmerna så blir mina skönare och intensivare ju mer jag kommer, den ena orgasmen är inte den andra lik. Men jag antar att jag borde vara ganska nöjd över att få så många orgasmer jag får, det finns ju faktiskt de tjejer som får kämpa för att ens få en orgasm...:)

Vill du bli riktigt nöjd med en orgasm så ska du bygga upp den under LÅNG tid.. flera ggr ska du nästan komma, och precis innan så slutar man. Sen går man på igen så att du nästan kommer. Den här proceduren ska upprepas 8-9 ggr.. SEN kommer du komma i en ordentlig orgams.. Så har det fungerat med dom tjejerna jag har varit tillsammans med.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blir faktiskt lite avundsjuk på er...Jag hade oxå velat känna mej nöjd efter "bara" 3 orgasmer! Jag har aldrig känt mej helt nöjd, varken på egen hand eller med hjälp av kille....Angående känslan på orgasmerna så blir mina skönare och intensivare ju mer jag kommer, den ena orgasmen är inte den andra lik. Men jag antar att jag borde vara ganska nöjd över att få så många orgasmer jag får, det finns ju faktiskt de tjejer som får kämpa för att ens få en orgasm...:)

Vill du bli riktigt nöjd med en orgasm så ska du bygga upp den under LÅNG tid.. flera ggr ska du nästan komma, och precis innan så slutar man. Sen går man på igen så att du nästan kommer. Den här proceduren ska upprepas 8-9 ggr.. SEN kommer du komma i en ordentlig orgams.. Så har det fungerat med dom tjejerna jag har varit tillsammans med.

Det är precis så jag gjort måååånga gånger, men för mej blir det där bara värre...men det är sjukt härligt, det håller jag med om!
 

Hunk

Medlem
Kön
Man
Hmm då borde du ha orgamsförbud i 3 veckor så ska du fan se på orgasm sen när den kommer efter 3 veckor.. :D:D:D:D
 
Toppen