Multiple male orgasm

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Tantra har väl tekniker för sånt här, om jag förstått det rätt. Har velat ge mig in i den världen men har inte träffat rätt tjej med det intresset. Trodde jag hade det en gång men det varade inte.
Det finns ju böcker och så man kan lära sig av när man är själv, men skulle gärna gå någon av de kurser som finns, tillsammans med någon.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
har gjort det några gånger bara knullat o sprutat sen fortsatt o kunnat spruta en gång till vet inte om det kommit mycket sperma andra gången eftersom jag sprutat i fittan
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar edging. Hålla på i flera timmar. Men sprutar det så måste den vila en stund.
Edging är fantastiskt :) ibland när man har hållit på länge och ligger precis på gränsen så kan det hända att det kommer ett litet sprut utan att man får orgasm, i den kåtdimman man är i då så är det enkelt att slicka i sig den :)
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Har efter mycket träning med knipövningar (börjar från anus och förflyttar knipningen fram mot ollonet) lyckats hålla tillbaka utlösningen precis när det känns som orgasmen kommer. Helt otroligt skönt, kommer några droppar som smakar gott. Lusten är kvar och det är bara att börja runka igen och så vidare.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kunde få upp till 5st när jag var yngre. Orgasmerna nu är starkare jag slaknar och är inte längre kåt så vill inte fortsätta.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Har efter mycket träning med knipövningar (börjar från anus och förflyttar knipningen fram mot ollonet) lyckats hålla tillbaka utlösningen precis när det känns som orgasmen kommer. Helt otroligt skönt, kommer några droppar som smakar gott. Lusten är kvar och det är bara att börja runka igen och så vidare.
Slaknar klart efter det men styvnar till när jag börjar runka.
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Har efter mycket träning med knipövningar (börjar från anus och förflyttar knipningen fram mot ollonet) lyckats hålla tillbaka utlösningen precis när det känns som orgasmen kommer. Helt otroligt skönt, kommer några droppar som smakar gott. Lusten är kvar och det är bara att börja runka igen och så vidare.
Coolt. Beskriv gärna mer hur du gör och hur det känns! :)
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Coolt. Beskriv gärna mer hur du gör och hur det känns! :)
Om jag börjar med knipövningen som jag tränat på länge. Knip med anus som om du skulle knipa av ”2an” flytta fram knipningen så den går som en våg framåt genom kuken och avslutas i ollonet som om du kniper av ”1an”
Sen kommer vi till det bästa, runka tills det precis ska spruta, knip då ordentligt, i det läget dra jag tillbaka förhuden från ollonet och det känns som orgasm. Efter några sekunder kan man släppa knipet och då rinner det lite go saft. Vänta några minuter sen är det bara att fortsätta osv. Känns jätte bra för mig och har precis lärt mig det Hoppas du förstod min beskrivning, bara att börja träna
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Hmm jag liksom kniper allt på en gång märker jag. Svårt att få det till så begränsade områden….
 

hiraeth

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Om jag runkar så måste jag vänta 10 min. Om jag knullar så kan jag lätt komma 2 gånger. Men sen går det inte mer. Efter ha läst så måste jag verkligen lära mig få orgasm utan utlösning. :)
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Har möjligheten att komma flera gånger efter varandra om jag vill blir inte lika stort sprut andra eller tredje gången men kommer gör jag. Även kommit på hur jag ska göra för att inte få utlösning när det känns som att den ska komma och det är att knipa som det står tidigare här. Gjorde det senast i går kväll två gånger efter varandra rann till försats men ingen sperma..
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Fortsätta runka bara utan stopp. Blev förvånad första gången och sen dess har det skett flera ggr. Inte alltid det blir enorma mängder, men hyffsat kan det absolut bli :)
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Rekommendera prostata stimulans, då kan jag komma flera gånger på rad. Blir ju inte sprut, men det sperman som sipprar/rinner ut. Innan man hittat orgasmen med prostatan kan man runka tills man nästan är där, sen köra sista med prostatastimuli. Min flickvän brukar köra med en dildo och rekordet nu är 9 orgasmer på rad, följt av ett avslut där hon runkade av mig till sprut i slutet (var inte så mycket sperma kvar dock).
Det vill jag lära mig/ göra!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
På egen hand är det oftast slut efter sprut. Med tjej har det varit annorlunda. En bra avsugning med sprut och direkt fortsatt sug gör att jag kan fortsätta som om inget hänt. Samma sak med tjejer som är bra på handarbete. Kommer jag däremot i fittan är det av någon anledning svårare att ladda om direkt. Några teorier om varför det är så?
Intressant.
Enda skillnaden är ju att kön möter kön. Kontakten med en kvinnas lubrikation. Undrar om det finns några ämnen som påverkar mannens funktion?
 
Toppen