musfrisyrer!

peeman

Ny medlem
Kön
Man
hej tjejer! jag är oerhört intresserad av hur tjejer rakar o trimmar sina "buskar"!

svara gärna så att jag får veta mer om mitt favvo ämne! :)

söker likasinnade tjejer!!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Menar du "hur" vi rakar oss, eller hur vi ser ut när vi är "klara"?
Vilka olika "frisyrer" vi har?

Lina
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Vi gör väll som ni killar, mycket lödder och ett elende att se, och komma åt det som skall bort, utan att "skära" bort "delar" av kroppen som skall vara kvar. Himmla svårt att stå på alla fyra i duschen och försöka se vad man gör eller sitta på ett badlakan i soffan/sängen och försöka se, även med spegel är det ett elende. Svårt är det, men med lite träning så går det riktigt bra. När vi är klara så har en del lite kvar andra inget, svårt är det ialla fall...............men ibland har man tur, och får hjälp.....mmmmmm.

Lina
 

eve

Medlem
Kön
Man
Står i badkaret med ena benet på kanten och rakar "på känn" ingen spegel. Jag tycker det är bökigt med lödder. Använder rakhyvlar med en sån där gelkant och mycket vatten. Svårt att få bort allt hår på kanterna av blygdläpparna. Det är liksom för mjukt och glider undan hela tiden. Några tips?

När det gäller frisyrer så varierar jag efter humör. Ibland tar jag bara det nedersta och lämnar tofsen kvar och ibland åker allt av.
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Glider undan är precis vad det gör, och svårt att se. Ända tipset är, för mej ialla fall, att försöka "spänna" med fingrarna den del som man för rakhyveln över, så "det" blir så slätt som möjligt.

Tack för tipset med den nya rakhyveln, har själv en gammal bara Som jag "snott" ifrån mitt X.

Lina
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
En kväll i närbutiken kom 4 tjejer in, jag kom efter dem i kassan och på bandet la de upp. 1pkt sockerkaksmix, 1l mjölk, 1,5l cola, 1påse chips och 1pkt rakhyvlar. Gissa vart min fantasier gick?
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är viktigt att bladet är vasst så jag använder en hyvel max fem gånger. Jag har provat med vax och en sån där epilator-rakapparat men det gör för ont!
Jag har funderat på att köpa en sån där apparat som dödar hårsäckarna med ström. är det någon som har provat?
 

peeman

Ny medlem
Kön
Man
man får tacka för alla svar! :)
skriv gärna om ni har strängar eller andra mönster på "busken"

söker likasinnade tjejer!!
 

Studs

Ny medlem
Kön
Man
Tompa, hårsäckarna dör men du blir inte hårlös i hela ditt liv, Det bildas nya hårsäckar men det tar sitt lilla tag. 3-4 veckor tror jag att det tar för en hårsäck att bildas, minns inte exakt. Men du behöver som sagt inte oroa dig för att aldrig få tillbaka håret.

Lev varje dag som om det vore din sista.
 

eve

Medlem
Kön
Man
Ibland rakar jag mig helt och hållet men det varierar. Det är ju kul att experimentera med olika frisyrer. Just nu håller jag på att låta det växa ut till sin naturliga form för jag ska ta bilder och lägga ut på nätet. Jag ska raka mig helt sen och ta fler bilder. Före och efter liksom. ;)
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
ett tips är ju att man köper en trimmer som man bara snvänder till musen.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna h
ender.
 
Kön
Man
Hogge jag brukar vara renrakad mellan bena rätt ofta. Men annars är det rätt kul och skönt att ha lite hår kvar på toppen tycker jag.

-Sperma älskaren var här ;)
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
den här topicen är värdelös utan bilder. ;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Toppen