Musikminnen?

Kön
Man
För min del måste jag säga att varje gång jag hör "I wanna know what love is" men Foreigner kommer minnena tillbaka från de första svettiga ögonblicken när jag och min nuvarande fru upptäckte varandra för allra första gången!
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
För min del måste jag säga att varje gång jag hör "I wanna know what love is" men Foreigner kommer minnena tillbaka från de första svettiga ögonblicken när jag och min nuvarande fru upptäckte varandra för allra första gången!

Aah! Romantik! ;) Sött! :oops:
 

laroh

Medlem
Kön
Man
I natt är du min. Tomas Ledin. Minnen från när jag knullade med min första flickvän.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
"I Will Always Love You" av Whitney Huston efter filmen Bodyguard på bio då jag följde en tjej hem och hade romantisk sex, var mitt första romantiska minne av sex, drömmer mig bort och ryser fortfarande då jag hör den.:oops:
 
G

Guest

Gäst
I Will Always Love You får mej att tänka på vårt mellanstadiedisco, tryckare, date-parfym och min första trevande kyss med en av klassens chics. haha.. härliga minnen :)

När ja hör Matthew Dears 'Takes On You' är ja direkt i ett sovrum på nån privatfest förra sommaren med ett ONS lamt ridande mej...;)
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Save your love med Renee and Renato!

Väldigt gammal (från 1982) om man är ung. Men är man 52 år så är den inte lika gammal:oops:
 
Toppen