Mycket snack och lite verkstad....

Cissi

Medlem
Kön
Man
...kan jag mig tycka ibland där människor pratar om sina fantasier ELLER handlingar men när man tar upp det IRL så har det mesta aldrig hänt eller bara funnits i tankarna.

Jag kan fantisera om mycket och jag brukar behålla mycket för mig själv men i detta forumet får jag utlopp för en del av mina fantasier genom att dela dem med er andra, undrar bara hur seriösa många är. Och egentligen bryr jag mig inte heller för jag kan ju bara gå till mig själv hela tiden med vad och hur jag tänker.

Ibland blir jag nyfiken över era åldrar, då de olika inläggen är på så olika nivåer och det är bra att det varierar med frågor och undringar. Jag har en del att dela med mig i handlingar som faktiskt sker IRL och jag är inte rädd för att vara ärlig. Själv är jag 31 år och har ett rikt sexliv, både med mig själv och med min nuvarande kille, men jag skulle inte dra mig för att träffa en kvinna kring min egen ålder som var som jag.

Hittintills har detta varit en fantasi, med undantag från en gång, och jag vet att jag kommer att träffa denna HON.

Idag skiner solen, det är tidig morgon och jag ska strax gå in i duschen....och grabbar.....jag ska onanera med fingrarna denna gången och låta vattenstrålarna skölja över det heliga tills det framkallar en lång och härlig orgasm.....
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Cissi! Du är en frisk och skön fläkt på det här forumet. Jag älskar dina ord!
Du vet vad du vill. Ha en skön stund i duschen - hade hoppats att kunna vara med och se dig...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

hane

Ny medlem
Kön
Man
Ännu en gång så kan jag inte annat än hålla med det solanaken säger.

Självklart drar sådana här forum till sig personer som utger sig för att vara äldre än vad det är.

Dina inlägg och din ärlighet är mycket uppskattad Cissi.. vore härligt med lite bilder på dig.
 

Straggler

Ny medlem
Kön
Man
Det låter bra det du skriver Cissi. Är 25 och har också ett rikt och väldigt kinky sexliv med mig själv och framförallt tillsammans med min flickvän. Tänkte också jag skulle dela med mig av en del av mina handlingar framöver. Seriöst och kinky!
 

permanent

Ny medlem
Kön
Man
Får tacka dig oxå det är kul att det finns lite seriösa människor även då det ska diskuteras udda ämnen som onani. Själv har jag dock inget rikt sexliv eftersom jag är singel men det tar väl sig i framtiden får man väl hoppas.:)

Pigg och rask runka task
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
hejsan...är endast 16 år men tror inte att det spelar så stor roll här?...och varför upge sig vara äldre?...vad tjänar man på deT?

yeah!!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Tack Cissi. vet vad du menar och håller med dej.
(Önskar bara att det var jag som skrivit det), Tack.

Kram Lina
 
Toppen