mysig chatt imorse...

pernik

Medlem
Kön
Man
chattade med en tjej imorse, en sån där supersöt tjej man knappt kan tro hon vill chatta med en...

vi började chatta sex... och ja du hon va så underbar!! blev lite rollspel, och det blev som så, jag spelade tjej, (men som kille) iklädd små genomskinliga rosa string, hon med byxor och strapon... ja det va så sjukt upphetsande och härligt kinky... vi kåtade upp varandra så mycket, och hennes sätt att skriva va så sjukt upphetsande, sen samtidigt såg jag hennes bild på msn, sååå söt som en docka. och att veta den söta tjejen skrev så kinky och ville ta mig med strapon, få mig sitta på knä och suga hennes "kuk". Det är den mest upphetsande chatten jag någonsin haft!!!!

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hehe. Rollspel är alltid skoj. Och det låter som om du haft tur där med ;)

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Grattis till en härlig stund pernik :)
Tycker det är så otroligt upphetsande med såna kontraster som just det du var med om, mysig, söt tjej som är kinky. Eller andra sidan också, vrålsnygg och sexig tjej som vill mysa och kela.
Fan, ståfräs igen [:cool:]

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Kan så vara
Originally posted by taffsaren

hehe vem vet det kanske är en 50år gammal gubbe som har en bild på en tjej

Men jag tror nog att det finns en hel del kåta & sköna tjejer/kvinnor som gärna vill ha lite c6 & cam6

Smisk, Känslan som sitter i!

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag fick trevliga sms från en underbar kvinna i natt, mina rymliga arbetsbyxor blev plötsligt inte så tilltagna i storlek längre. Tyvärr fick jag aldrig chansen att drömma loss om hennes sköna kropp & görande...

drömde om hennes vackra kropp, hennes heta hud mot min i morse, innan jag knoppade ensam in.
(många sköna snuska tankar flög genom mitt huvud innan jag kom...somnade gott)

Smisk, Känslan som sitter i!

Toppen