Näää Nu Är Jag Trött På GOAT

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
HÅLLER MED TILL 100%!!!

Vilken jävla idiot...

Honom skulle man vilja träffa i nån mörk gränd, för en liten atitydjustering.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Håller med er. Men allvarligt, vilket liv egentligen. Att sitta och spamma massa bilder och meningslöst skit, har du inget bättre för dig?
 

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
personen tröttnar nog snart.....,
om inte lär han snart va bannad av mod
o säkerligen spårad oxå,,,

har en känsla av att han testar lite,
för att se hur långt han/ eller hon kan gå innan medlemskapet
avslutas !
jag struntar i vad "goat" postar, även om det är j-a irreterande
att se dessa bilder över varje tråd, men det går ju alltid "skrolla"
förbi till nästa


ta det bara lugnt !
 

jokke

Medlem
Kön
Man
Jamen ,detta förstör ju för alla.
Tänk på alla sedlighetsivrare... Får en äcklig tanke att det är dom som skickat ut denna bild
 

Julle97

Ny medlem
Kön
Man
Kan man inte spärra honom så man slipper se eländet? Eller någond moderator finns det ingen sådan här?:cool:

En kille som gillar killar
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Såg som sagt att en moderator hade skrivit en inlägg kort efter Goat, och måste då ha sett det men skitit i det, eller så är det så på det här forumet att det kanske är bara admin som kan spärra.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Elgen

Måste gå och banna...

1-2 ggr/dag

Det är ju bara att registrera sig under annat namn i så fall. Det har redan hänt några gånger. Banna på IP-adress kan möjligen fungera. Men det är många som har dynamiska IP-adresser.

Själv har jag som sagt löst problemet genom att spärra bilderna i min webbläsare. Läs mer via länken här ovan.
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Ett tag funderade jag seriöst på att starta en tredje Spärra Goat/goatsie tråd... ...
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Såg som sagt att en moderator hade skrivit en inlägg kort efter Goat, och måste då ha sett det men skitit i det, eller så är det så på det här forumet att det kanske är bara admin som kan spärra.
Har inte behörighet för den delen av forumet. Har tagit bort goaten i de trådar som jag sett, i den del där jag kan administrera sidan.
 
L

Lastbryggan

Gäst
Vi har nu spärrat hans IP direkt på servern och är det så att han byter IPnummer och kommer tillbaka så mejla mig direkt på onanera@onanera.se så kommer även det IP´t att spärras direkt. Jag ber om ursäkt att det har dragit ut på tiden men det beror på att jag själv inte är kunnig att fixa det utan får ta hjälp av min programmerare.

//Mats - Lastbryggan
 
Toppen