När är erat Sex över?

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Läser ofta härinne, och kan inte låta bli att förundras, över att det verkligen verkar finnas så många underbara sexpartners härinne..

Vart har jag hittat min någonstans?:eek:

Sex för oss, är att han mer eller mindra kysser mej, tar mej på tuttarna så jag ska bli kåt, för att sedan få stoppa in den och skjuta och sova efter det.. eller gå och göra något annat!

Så många drömmar jag har, om att prova annat, att ha RIKTIGT sex, där även jag får stimulans..
Och ja jag har pratat med han om detta problemet, många gånger, han har tagit där nere 3 gånger, jätte fort, så precis när det lixom börjar bli lite skönt så slutar han, för då vill han komma!
Jag ger han allt, oralsex mm, kan leka med hans penis och pung en hel vanlig dag när vi ligger på soffan, leka tills han kommer, utan att jag någonsin får något tillbaka av han[:(!]


Så ni vildingar? när är erat sex över?
Hur ser eran vardagliga sexakt ut?
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Om du har berättat för honom om dina drömmar och han struntar i vad du säger då har du att göra med en ärkeknöl tycker jag!

Börja smeka dig själv i soffan framför TVn i stället för honom!

Jag skulle inte låta någon "stoppa in den" bara för att han ville:eek:

Fattar inte hur du står ut:sleep:
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Din kille behöver uppfostras och fatta att ni är två om upplevelsen.
Det enda som jag lösa det som jag ser det är samtal, och om han inte vill samtala...Då vet jag inte om man kan lösa det.
Han borde vara intresserad av att ni har det bra tillsammans eller hur?

Lycka till!
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Du har uppenbarligen en riktigt dryg kille till pojkvän. Väldigt ego...
Smek och reta honom istället, låt han inte få orgasm utan att han gör någonting för dig, tex oralsex eller smekningar...
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Bra idé...gör dig värdefull...Låt honom inte få något förrän han gjort det du vill...Låt honom jobba lite... [}:)]
 
C

campbell

Gäst
jag kan inte utan håla med åvanstående talare, moste vara sex på lika vilkår, låt han inte få något alls fören han har tilfrädstält dig till fullo, tycker han är skyldig dig det!!!! you go girl
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Kan bara instämma, låt honom få stå där snopen precis när han ska komma. Börja smeka dig själv och be honom om något som du vill att han ska göra och GE DIG INTE! Ge hellre dig själv en orgasm än att sluta och göra något åt honom innan han gjort något för dig. Om du inte står på dig lär han sig att det inte är så farligt om du gnäller lite, och att du ger med dig efter lite tjat..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Du har uppenbarligen en riktigt dryg kille till pojkvän. Väldigt ego...
Smek och reta honom istället, låt han inte få orgasm utan att han gör någonting för dig, tex oralsex eller smekningar...

lär honom lr lämna honom
världen är full med kryddiga heta älskare!

hihi
 
G

Guest

Gäst
Han verkar ego och rätt förlegad inom sex.... du får läxa upp honom ordentligt och våga kräva ditt!

Vårt sex är över när vi fått orgasmer och tömt ev kroppsvätskor på sköna ställen och eftersom tjejer ofta vill ha flera orgasmer får man jobba hårt men alltf för tjejens njutning tycker jag...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag tänkte skriva något i stil med att
"låt honom inte komma in i dig innan du fått två orgamer. Minst."

Men egentligen borde jag skriva nåt i stil med Doc´s inlägg här ovan.
Han låter i mina öron som jäkligt okunnig som älskare, omogen och tråkig.
Kanske har han inte så stor erfarenhet innan han träffade dig?
KRÄV bättring - för det är du värd !

:love:
 

Vonkan90

Ny medlem
Kön
Kvinna
Läser ofta härinne, och kan inte låta bli att förundras, över att det verkligen verkar finnas så många underbara sexpartners härinne..

Vart har jag hittat min någonstans?:eek:

Sex för oss, är att han mer eller mindra kysser mej, tar mej på tuttarna så jag ska bli kåt, för att sedan få stoppa in den och skjuta och sova efter det.. eller gå och göra något annat!

Så många drömmar jag har, om att prova annat, att ha RIKTIGT sex, där även jag får stimulans..
Och ja jag har pratat med han om detta problemet, många gånger, han har tagit där nere 3 gånger, jätte fort, så precis när det lixom börjar bli lite skönt så slutar han, för då vill han komma!
Jag ger han allt, oralsex mm, kan leka med hans penis och pung en hel vanlig dag när vi ligger på soffan, leka tills han kommer, utan att jag någonsin får något tillbaka av han[:(!]


Så ni vildingar? när är erat sex över?
Hur ser eran vardagliga sexakt ut?

Jag har halva ditt problem, när han kommer så är det tvärslut. innan det kan det dock vara kanon, men efter så går han ofta iväg.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Läser ofta härinne, och kan inte låta bli att förundras, över att det verkligen verkar finnas så många underbara sexpartners härinne..

Vart har jag hittat min någonstans?:eek:

Sex för oss, är att han mer eller mindra kysser mej, tar mej på tuttarna så jag ska bli kåt, för att sedan få stoppa in den och skjuta och sova efter det.. eller gå och göra något annat!

Så många drömmar jag har, om att prova annat, att ha RIKTIGT sex, där även jag får stimulans..
Och ja jag har pratat med han om detta problemet, många gånger, han har tagit där nere 3 gånger, jätte fort, så precis när det lixom börjar bli lite skönt så slutar han, för då vill han komma!
Jag ger han allt, oralsex mm, kan leka med hans penis och pung en hel vanlig dag när vi ligger på soffan, leka tills han kommer, utan att jag någonsin får något tillbaka av han[:(!]


Så ni vildingar? när är erat sex över?
Hur ser eran vardagliga sexakt ut?

Tja... Vårt sex är för det mesta över när det gått för oss båda! Lite otur för mig att hon kommer snabbt ibland, då gäller det att hänga med....! ;)

Men vi brukar alltid ha ett rejält förspel med mycket kel o smek...! :)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Läser ofta härinne, och kan inte låta bli att förundras, över att det verkligen verkar finnas så många underbara sexpartners härinne..

Vart har jag hittat min någonstans?:eek:

Sex för oss, är att han mer eller mindra kysser mej, tar mej på tuttarna så jag ska bli kåt, för att sedan få stoppa in den och skjuta och sova efter det.. eller gå och göra något annat!

Så många drömmar jag har, om att prova annat, att ha RIKTIGT sex, där även jag får stimulans..
Och ja jag har pratat med han om detta problemet, många gånger, han har tagit där nere 3 gånger, jätte fort, så precis när det lixom börjar bli lite skönt så slutar han, för då vill han komma!
Jag ger han allt, oralsex mm, kan leka med hans penis och pung en hel vanlig dag när vi ligger på soffan, leka tills han kommer, utan att jag någonsin får något tillbaka av han[:(!]


Så ni vildingar? när är erat sex över?
Hur ser eran vardagliga sexakt ut?

Jag får nästan en tår i ögat när jag läser din beskrivning.
Det är bättre utan sex än sån där torr , otillfredställande.
Enda lösningen på problemet är att du blir egoistisk, vare sig du väljer att ha kvar din partner eller ej.
Det gäller hela förhållandet & är inget man fixar på en vecka eller så.
Så inför regel nr 1, inget penetrerande förrens det har gått för dig.
Vill han fortsätta med dig, kommer han lätt att gå med på detta, de flesta karlar älskar att se sin kvinna njuta max.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag håller helt med dig snippan! Jag tror att många män gillar att se sin flicka njuta.

Här kan det nästan bli för mycket fokus på mig med massvis av stimulans så att jag kan komma flera gånger innan jag ens har rört hans kuk. Jättebra, men ibland vill man bara knulla också och det kan vara mycket frustrerande att inte få kuk, när det är det enda man vill...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kan ju bara hålla med alla som skriver att din partner är en fullblodsegoist som inte förtjänar dig!

Min nuvarande lekkamrat är ett under av oegoism (ja, jag vet att det ordet inte finns *L*) - det är alltid min njutning som kommer i första rummet och han kan hålla på att leka med mig med mun och fingrar en evighet innan det blir tal om nåt "in å ut". När vi väl är där avbryter vi ofta för mer mun och fingerlekar, och lika ofta smeker han mig samtidigt som han är inne i mig.

Han vill gärna se (och höra) mig komma flera gånger innan han gör det - men när han väl kommit så är det ju liksom slut....men inte går han iväg för det, då ligger vi alltid en stund och myser och pratar om ditt och datt och TACKAR varandra innerligt för njutningen vi fått ta emot av varandra!

Nu är ju det här lite skillnad - vi har ju valt varandra enbart för den sexuella tillfredsställelsens skull - men så där kan jag tycka att det alltid borde vara!:oops:
 
Toppen