när blev ni av med Oskulden

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Två veckor innan 14 årsdagen med skolans snyggaste kille. Alla tjejer var gröna av avund. Skulle egentligen ha gjort det med en pojkvän några veckor tidigare men då blev vi störda och var tvugna att avbryta-
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tiden går fort när man har roligt
men även annars...



Smisk! känslan som sitter i
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
helgen före skolavslutningen i nian, vi var båda oskulder, hon var/är en härlig polare och vi satt och snackade om sex och diskuterade hur ångestladdat det var att vänta på första gången, så sa jag på skoj att vi borde göra det med varandra eftersom vi var lika oerfarna, vi hadde fullbordat samlag 11 gånger den helgen och sen aldrig mer(jag minns att jag var liiiiite öm i kuken på slutet), är fortfarande mycket goda vänner i dag tjugo år senare.

live to ride!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Deadly Stampede

Så ska du inte säga Kuken. Hur gammal är du ??
Alldeles för gammal. Man kan säga att jag velat bli av med den i 10 år i alla fall. Men jag har insett att jag inte besitter de kvaliteter som krävs för att falla kvinnor i smaken. :(
Nåja, jag har "vant mig" kan man väl säga...
Det värsta är inte att inte få knulla, det skiter jag faktiskt i. Men att inte ha nån som älskar en är jävligt svårt. Jag vet inte om jag klarar det i längden. Den som lever får se.
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Originally posted by Deadly Stampede

Så ska du inte säga Kuken. Hur gammal är du ??
Alldeles för gammal. Man kan säga att jag velat bli av med den i 10 år i alla fall. Men jag har insett att jag inte besitter de kvaliteter som krävs för att falla kvinnor i smaken. :(
Nåja, jag har "vant mig" kan man väl säga...
Det värsta är inte att inte få knulla, det skiter jag faktiskt i. Men att inte ha nån som älskar en är jävligt svårt. Jag vet inte om jag klarar det i längden. Den som lever får se.

Känns som ungefär min situation typ. Är 25 år nu och kan inte få tilldet med med tjejer. Det extrema "jag-bara-måste-få-knulla-nu" suget börjar avta eller det tvärdog ganska snart efter gymnasiet tog slut. Nu är den ersatt av ett sug att vara ihop med någon och känna kärlek som "kuken" nämde. Man känner sig som en stor looser typ.

Onanera Mera
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Snusk Pekka

Känns som ungefär min situation typ. Är 25 år nu och kan inte få tilldet med med tjejer. Det extrema "jag-bara-måste-få-knulla-nu" suget börjar avta eller det tvärdog ganska snart efter gymnasiet tog slut. Nu är den ersatt av ett sug att vara ihop med någon och känna kärlek som "kuken" nämde. Man känner sig som en stor looser typ.
Fy faan, nu fick jag svår ångest. Hur kul kommer det att vara att sitta hemma själv när man är 40? Nu går väl an, men sen kommer alla polarna att gifta sig, skaffa barn och man kommer att bli mer eller mindre knäppförklarad för att man "väljer" att leva ensam. Ingen har nån som helst jävla förståelse för att man inte vill annat än att hitta nån. "Vadå, det är väl inge problem?". Eller den vanliga; "Du ska se att det nog ordnar sig". Ja, säkert. Varför skulle det göra det? Dikt och förbannad lögn.

Fast det jävligaste av ALLT är att även de mest oattraktiva, otrevliga, sluskiga äcklena också får ragg. Jag ser fan riktigt bra ut i jämförelse med många som jag anser vara "kvinnokarlar". Det är bara det att de inte inser hur vidriga de är. Det är tydligen tilldragande att vara omedveten om sitt beteende.

Jag upphör aldrig att förvånas över denna världs ruttenhet.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag blev av med oskulden i sjätte klass. Kär var jag med:) Lyckat kan man ju inte direkt säga att det var men ack så fumligt o underbart. Idag bor vi bara några hus från varandra o visst tänker jag tanken när jag möter henne på gatan med sin man....(hehe jag tog din frus oskuld). Vem vet, hon kanske tänker samma när hon möter mig:)

Tatuerad buse
 

martinkink

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag blev av med oskulden när jag var 16, och jag var kär som en tok. Vi var tillsammans några månader och sedan tog det slut. Har ofta undrat vad som hänt med henne sedan dess.

Hur som helst, Kuken och ni andra som har ågren över sex och relationer:
Jag tror det det mest attraktiva draget hos människor är självkänsla utan att vara självmedveten. Att utstråla att man vet vem man är och vad man vill, utan att hela tiden posera och aktivt försöka utstråla detta. Hur åstadkommer man det då? Genom att vara sig själv på ett avslappnat sätt. Trygg i sig själv liksom. Jag faller för kvinnor som trivs med sig själv och törs ta för sig, inte för kvinnor som ber om ursäkt för att de finns genom att alltid vilja vara till lags. Men man är ju alltid glad i folk som visar intresse.

Jag har ju haft det relativt bra, men har också ågren. Det som jag funderar över är alla misslyckade relationer jag haft. Läste nånstans att "den enda gemensamma nämnaren i alla dina misslyckade relationer är Du" vilket får mig att fundera.
Jag har, som de flesta, gjort saker några gånger som jag inte är helt stolt över. Jag kan inte säga att jag skäms eller att jag ångrar mina beslut, de var de beslut jag tog då och som gjort mig till den jag är idag (en porrälskande kinky man, med bra jobb och stabilt liv).

Jag upphör aldrig att förvånas av denna resa som livet är, och vart den tar mig...

;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kom igen Kuken! ryk upp dig!
Nån finns där ute till dig!

Kanske du inte sök tillräckligt?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

Kom igen Kuken! ryk upp dig!
Nån finns där ute till dig!

Kanske du inte sök tillräckligt?
Vadå "sökt"? Jag är inte en som tror på "den rätta" direkt. Jag tror att det finns hur många rätta som helst. Men eftersom jag inte kan konsten att ragga, och till på köpet är en fegis så går det inte.

Och att det skulle vara attraktivt att vara sig själv... Yeah right. Det är ju det jag ÄR, och det är just DÄRFÖR det inte funkar! Jag klarar inte av att spela teater som alla andra. För det är ju det det handlar om. Att "orra sig", som alla andra djur. Att visa att man duger. Det finns inget djup i det.

Djur har i ryggraden hur de ska bete sig för att få para sig. Det verkar människan också ha, men inte jag. Jag känner mig bara som en stor jävla idiot så fort jag försöker nåt, eftersom jag inte är mig själv då. "Mig själv" är nämligen inte programmerad att ens försöka. Den funktionen är bara ett enda stort ERROR.

Kvinnor har ju oftast inte detta problem, för hur blyga de än är så kommer det ändå finnas tusentals killar som stöter på dem under deras liv (hoppas ingen kvinna tar illa upp, för det finns givetvis också kvinnor med samma problem, men det lär inte vara lika vanligt). Så inte för män. Män måste ta initiativ, och det går ju inte om man inte vet hur man ska bära sig åt. Och hur tar man reda på det? Det finns inte precis en "livets manual".

Om det inte vore för att man vart mobbad när man var yngre så skulle man väl precis som alla andra lärt sig genom att försöka, misslyckas och försöka igen. Men nu är det för sent! Vem vill ha en idiot som inte ens nånsin har vågat fråga chans på nån i mellanstadiet, trots att han nu för länge sedan passerat "bäst före-datum"?
Jag har inget att komma med. Jag är en nolla i konkurrensen. Jag har ingen erfarenhet, och vem väljer en nolla när det finns så många andra?
Jag blev utstött, och det är naturens sätt att göra sig av med svaga individer. Det är väl kanske helt enkelt meningen att jag inte ska ha nån avkomma?

Jag skulle lätt välja att vara rullstolsbunden med inga armar och inga ben i utbyte mot lycklig kärlek. Nån sån har jag aldrig upplevt. Jag önskar att folk kunde tänka på att såna som vi också finns, när de klagar över att de "inte fått knulla på två veckor". Vilka problem...
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
har min första flickvän sen ca 4 månader tillbaka. och vi går längre och längre varje gång vi sover tillsammans. men vet ju inte alls. kanske tar 1 år. kanske aldrig får ha sex. vem vet! only god knows

yeah!!
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Vadå "sökt"? Jag är inte en som tror på "den rätta" direkt. Jag tror att det finns hur många rätta som helst. Men eftersom jag inte kan konsten att ragga, och till på köpet är en fegis så går det inte.

Och att det skulle vara attraktivt att vara sig själv... Yeah right. Det är ju det jag ÄR, och det är just DÄRFÖR det inte funkar! Jag klarar inte av att spela teater som alla andra. För det är ju det det handlar om. Att "orra sig", som alla andra djur. Att visa att man duger. Det finns inget djup i det.

Djur har i ryggraden hur de ska bete sig för att få para sig. Det verkar människan också ha, men inte jag. Jag känner mig bara som en stor jävla idiot så fort jag försöker nåt, eftersom jag inte är mig själv då. "Mig själv" är nämligen inte programmerad att ens försöka. Den funktionen är bara ett enda stort ERROR.

Kvinnor har ju oftast inte detta problem, för hur blyga de än är så kommer det ändå finnas tusentals killar som stöter på dem under deras liv (hoppas ingen kvinna tar illa upp, för det finns givetvis också kvinnor med samma problem, men det lär inte vara lika vanligt). Så inte för män. Män måste ta initiativ, och det går ju inte om man inte vet hur man ska bära sig åt. Och hur tar man reda på det? Det finns inte precis en "livets manual".

Om det inte vore för att man vart mobbad när man var yngre så skulle man väl precis som alla andra lärt sig genom att försöka, misslyckas och försöka igen. Men nu är det för sent! Vem vill ha en idiot som inte ens nånsin har vågat fråga chans på nån i mellanstadiet, trots att han nu för länge sedan passerat "bäst före-datum"?
Jag har inget att komma med. Jag är en nolla i konkurrensen. Jag har ingen erfarenhet, och vem väljer en nolla när det finns så många andra?
Jag blev utstött, och det är naturens sätt att göra sig av med svaga individer. Det är väl kanske helt enkelt meningen att jag inte ska ha nån avkomma?

Jag skulle lätt välja att vara rullstolsbunden med inga armar och inga ben i utbyte mot lycklig kärlek. Nån sån har jag aldrig upplevt. Jag önskar att folk kunde tänka på att såna som vi också finns, när de klagar över att de "inte fått knulla på två veckor". Vilka problem...

Kan bara instämma på detta... Idag kom en polare förbi på jobbet och lämmnade över digital kortet till mig. Han hade hittat en tjej som han var stört intresserad av. Så nu får jag se Kanada - USA hemma ensammen istället. Men skulle skita i alla VM matcher och allt annat "tv nöje" mot en egen äkta date. Men men man ser ut som man gör och när man är 25 och inget förhållande haft (inte ens lågstadiets "fråga chans") så är det bara att inse att det är ensamheten som gäller. Jag bor fortfarande hemma med farsan och det känns patetiskt dessutom.

Onanera Mera
 
Toppen