När du blev avsugen, berätta.

K

KjellKåt

Gäst
Min kuk har tömt sitt i en del munnar och allmänt kan jag säga att killar är bäst på att suga. Växte upp med en kompis som gillade suga min kuk, tyvärr så slutade han för tidigt så jag missade lite i känslan.
Nu har jag en vän som skriver i bland att jag ska komma över, då vet jag vad som är på gång. Han skrev nyligen så ska snart åka.
Bäst är när han tar kuken slak och suger upp den, då kan jag njuta en liten stund extra.
Han är otroligt skicklig på att suga, nästan för bra för jag kommer för fort. Just detta när han tar kuken i mun så redan då får jag ett pirr i kroppen, han tar nästan hela kuken i mun så känner hur ollonet träffar bak i mun.
Man vill jucka själv men det gillar han inte, när han spela med tungan under ollonet då kan jag få en orgasm, då är jag närma att komma.
När pungen drar sig samman, en kramp får kuken växa då kommer jag, pumpar i honom min sperma och han sväljer, han släpper inte kuken förren jag börjar slakna.
Inte en droppe går till spillo, skönt är det.

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk har tömt sitt i en del munnar och allmänt kan jag säga att killar är bäst på att suga. Växte upp med en kompis som gillade suga min kuk, tyvärr så slutade han för tidigt så jag missade lite i känslan.
Nu har jag en vän som skriver i bland att jag ska komma över, då vet jag vad som är på gång. Han skrev nyligen så ska snart åka.
Bäst är när han tar kuken slak och suger upp den, då kan jag njuta en liten stund extra.
Han är otroligt skicklig på att suga, nästan för bra för jag kommer för fort. Just detta när han tar kuken i mun så redan då får jag ett pirr i kroppen, han tar nästan hela kuken i mun så känner hur ollonet träffar bak i mun.
Man vill jucka själv men det gillar han inte, när han spela med tungan under ollonet då kan jag få en orgasm, då är jag närma att komma.
När pungen drar sig samman, en kramp får kuken växa då kommer jag, pumpar i honom min sperma och han sväljer, han släpper inte kuken förren jag börjar slakna.
Låter härligt skönt

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag har inte blivit avsugen av så många olika kvinnor, men vet att alla män är inte heller bra på att suga. Det är stor skillnad på dem.

K

KjellKåt

Gäst
Har inte haft så många kvinnor men dom kunde inte få mig att komma när dom sög, släppte när dom märkte att jag var på väg att komma. Gjorde visserligen kompis när jag var ung men fortsatte runka tills jag tömt.
Har nog inte med könet att göra.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har aldrig blivit avsugen av en man, men ett antal kvinnor. Äldre kvinnor är duktiga har kanske lärt sig, en av de bästa var en fickväns mormor. När jag kom över skulle hon bada bastu min flickvän var i stallet visste inte jag.
Hade badat bastu där innan när jag så mormodern naken och med benen isär fick jag stånd. Mormordern log och sade det tar jag som en komplimang. Vore inte rätt mot min dotterdotter att ha samlag men jag kan hjälpa dig. Hon sög underbart och tog sarsen i munnen och svalde även om jag kom rejält.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hur lyckas man få jobbarkompisar att ställa upp på det?

Det flesta kvinnor som suger vill inte ha satsen i munnen och svälja.
Är nog lite av porrens fel att en del tror att alla kvinnor gillar att bli sprutad i ansiktet och munnen. Över brösten eller magen är vanligare.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Det flesta kvinnor som suger vill inte ha satsen i munnen och svälja.
Är nog lite av porrens fel att en del tror att alla kvinnor gillar att bli sprutad i ansiktet och munnen. Över brösten eller magen är vanligare.
Jo, men att just komma intill och föreslå en avsugning.... När jag tänker på de kvinnor jag haft som jobbarkompisar så skulle det aldrig gå....haha
Att kvinnor generellt inte sväljer sperma, det har jag misstänkt länge. Tror inte merparten av dem suger över huvud taget.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jo, men att just komma intill och föreslå en avsugning.... När jag tänker på de kvinnor jag haft som jobbarkompisar så skulle det aldrig gå....haha
Att kvinnor generellt inte sväljer sperma, det har jag misstänkt länge. Tror inte merparten av dem suger över huvud taget.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Helt rätt de flesta kvinnor suger inte, att de smeker och även ibland runkar kuken är vanligare. De behövs inte så mycket för att få stånd ibland. En partner man älskar räcker bra.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Helt rätt de flesta kvinnor suger inte, att de smeker och även ibland runkar kuken är vanligare. De behövs inte så mycket för att få stånd ibland. En partner man älskar räcker bra.
Min fru runkar alltid mig i förspelet. Dock aldrig till sprut numera

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Att partnern runkar under förspelet är nog rätt vanligt. Detta skulle handla om avsugning, kanske inte riktigt de men jag slickar gärna en kvinna om hon vill jag gillar det. Män är inte min grej vill inte bli avsugen av en man och inte suga någon annan man heller. Det som gillar det för göra det men inte på mig.

D

Deleted member 26814

Gäst
Kvinna: Monica älskade att suga kuk....
Inget snack om den saken!
Hon lät sin tunga virvla runt mitt ollon...
Hon slickade kukskaftet och sög kuken i hela dess darrande längd.
När de välbekanta ryckningarna berättade att det var sprutdax, så ville hon ha satsen över sina enorma bröst.
Underbara kvinna!

Man: Min kusin och jag utforskade vår sexualitet med både tjejer och killar, tillsammans.
Han var den som introducerade mig i kuksugandets ädla konst.
Han sög ofta min kuk lika ofta som jag sög hans.
Han gillade att suga upp min slaka kuk och sedan suga i långa, långsamma rörelser.
Precis innan jag ville spruta, brukade han avbryta, lät mig pinas, för att sedan fortsätta.
När min kuk sedan sprutade, var det inte sällan som satsen svaldes till sista droppen...
Härligt!!

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Var scoutledare en gång och hade en kvinnlig kollega som var några år äldre. Vi kom bra överens och ledarskapet fungerade utmärkt. Märkte att hon var ganska förtjust i mej och vi småpussades när ungdomarna inte såg oss. Vid ett tillfälle när vi hade en uppgift att förbereda var vi ensamma i ledarrummet en sen kväll. hon log mot mej, kysste mej på munnen o viskade att jag vet nog vad vi vill. Knäppte upp hennes blus o smekte tuttarna. Kände hennes händer på min gylf, snart hade hon min kuk i handen. Hon tog själv av sej sina trosor och drog upp kjolen och lutade sej fram över ett bord. Jag särade hennes skinkor och börjde småjucka i hennes mus. Hon njöt o stönade mysigt men jag kunde inte komma. Hade fortfarande hygglig erektion och lade mej på en soffa med henne över mej. I ett huj tog min kuk i munnen o börjde suga. Hade knappt varit med om detta tidigare och upplevde något himmelskt. Jag sa att snart kommer jag. Oroa dej inte jag vill sväja allt savarade hon och nu kom världens sperma sprut. Verenda droppe försvann i hennes mun. Kunde inte låta bli att kyssa henne länge o innerligt efteråt. Jände nog ett uns av min livssaft...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Var scoutledare en gång och hade en kvinnlig kollega som var några år äldre. Vi kom bra överens och ledarskapet fungerade utmärkt. Märkte att hon var ganska förtjust i mej och vi småpussades när ungdomarna inte såg oss. Vid ett tillfälle när vi hade en uppgift att förbereda var vi ensamma i ledarrummet en sen kväll. hon log mot mej, kysste mej på munnen o viskade att jag vet nog vad vi vill. Knäppte upp hennes blus o smekte tuttarna. Kände hennes händer på min gylf, snart hade hon min kuk i handen. Hon tog själv av sej sina trosor och drog upp kjolen och lutade sej fram över ett bord. Jag särade hennes skinkor och börjde småjucka i hennes mus. Hon njöt o stönade mysigt men jag kunde inte komma. Hade fortfarande hygglig erektion och lade mej på en soffa med henne över mej. I ett huj tog min kuk i munnen o börjde suga. Hade knappt varit med om detta tidigare och upplevde något himmelskt. Jag sa att snart kommer jag. Oroa dej inte jag vill sväja allt savarade hon och nu kom världens sperma sprut. Verenda droppe försvann i hennes mun. Kunde inte låta bli att kyssa henne länge o innerligt efteråt. Jände nog ett uns av min livssaft...
Så läckert! Blev det något mera eller fortsättning med den kvinnliga scoutledaren?

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
ja ett par gånger hade vi mys men det lilla samhällets ögon o öron fanns överallt så vi avstod från ytterligare övningar.

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Jag tänder på att partnern berättar något! Några särskilt minnesvärda exempel:

På en fest, måste ha varit hösten -90, träffade jag en punktjej. Vi hade flera gemensamma bekanta trots att jag inte var punkare och hon berättade om en snubbe som jag kände ytligt, de hade haft ihop det under en natt på Hultsfred samma sommar. Hon sa att han hade skrikit "du suger som en gudinna" när det gick för honom i tältet. Och hon hävdade att det var normalt, killarna brukade reagera så när hon tog dem i munnen...

Hon hamnade i min säng till sist. Fast hon sög inte i vanlig mening utan snarare slickade hon min pung, kysste ollonet och runkade mig med fjäderlätta tag, mjukt och försiktigt. Det dröjde länge men när jag äntligen kom så låg jag på rygg och sprutade så satsen flög ända upp i mitt eget ansikte.

Några år senare blev följde jag med en annan tjej hem efter en fest långt ut i förorten. När vi kom hem började hon prata om sex och berättade att hon hade varit singel i ett halvår. När hon märkte att jag gillade vad hon sa plockade hon fram sin dagbok och läste, hon hade sugit 22 olika kukar sedan hon lämnade pojkvännen. De flesta var äldre, hon berättade att hon njöt av att bli uppraggad av män som var äldre än hennes far... Och att de var så tacksamma när hon svalde deras sperma, hon påstod att en gammal farbror hade gråtit av lycka...

Hon svalde även min sats vid upprepade tillfällen men vi blev aldrig ihop på riktigt. Dock är vi goda vänner än idag, även om vi sällan ses nuförtiden.

Jag hade ännu inte fyllt 30 första gången jag blev uppraggad av en man. En gift kille, betydligt äldre än mig, vi hade småpratat någon gång tidigare. Nu berättade han att hans fru var bortrest och då brukade han ta med sig någon kåt kille hem, gärna någon som uppfattade sig som hetero, titta på porr och suga kuk. Han beskrev detta så lockande att jag hängde på.

Denne man sög mycket bra, det var skönare än jag trodde att få utlösning i hans mun.

Måste också nämna min hustru. Vi träffades i mogen ålder och insåg snabbt att det var frågan om tvillingsjälar... Första gången hon sög av mig så hade hon just berättat om det den gången hon blev knullad i analen av en kille samtidigt som hon slickade hans kompis pung...

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur lyckas man få jobbarkompisar att ställa upp på det?

Hade en kollega när jag jobbade natt som jag brukade ha kul med i förrådet. Det fanns alltid en kemi mellan oss och efter vi en natt sett någon repris av "Fråga Olle" så började vi prata sex. Skojade om att vi lätt skulle kunna komma undan med att göra det i linneförrådet när alla boenden sov. Där hamnade vi också senare på natten, fick ta henne bakifrån lutad över en hög lakan och hon avslutade med att suga och runka (ville ju inte göra henne gravid). Att leka i linneförrådet blev en rutin sen när vi jobbade, ingen hade någon tanke på att det skulle bli mer än sex heller. Vilket också innebar att vi sen slutade när hon fick kille.

Toppen