När du kommer.

stilig

Medlem
Kön
Man
Hur vill du ha det när du kommer?

Ponera att du är tjej och blir slickad. Vill du då att personen som ger dig slickar dig intensivt hela vägen genom orgasmen, eller vill du att han tar bort huvudet. Om han pullar dig, vill du att han pullar hårdare under orgasmen, tar ut sina fingrar, eller kör dem i botten? Om du blir knullad och kommer. Vill du bli hårt körd, sakta men stadigt körd....och så vidare, och så vidare.

Helt enkelt, hur vill ni ha det när ni kommer? Frågan riktar sig såklart till killar med.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag är nära så får killen ta det ta det lite lugnare, annars blir det liksom för känsligt där, men fortsätta att slicka och fingra.
 
M

MissSecret

Gäst
Jag vill gärna fortsätta bli penetrerad av kuk/fingrar, men bort med tunga/fingrar från klittan, för det blir alldeles för känsligt.
 

stilig

Medlem
Kön
Man
Min flickvän blev besviken härromdagen då jag tog bort tungan från klittan när hon kom. Det visade sig att hon vill att man fortsätter slicka allt vad man har under hela orgasmen. Så olika det kan vara
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hårt, hårt, hårt ska det vara - både på klittan och inuti, då kommer jag betydligt intensivare! Jag håller med "stiligs" flickvän, sluta INTE att stimulera för då blir ialf min orgasm bara en liten fjutt liksom...
 
Toppen