När någon ser

JompaJ

Medlem
Kön
Man
Jag älskar det!
Finns inget som gör mig så kåt som att runka framför en tjej som blir tänd av att se på...
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
Jag tycker att det blir lite ännu mer extra när jag vet att nån tittar på mig, fast han eller hon tror att jag inte märker...
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Underbart att ligga nära frun när hon leker med sig sjäv. Lite svårt att låta bli o sticka dit tungan, men jag brukar kunna hålla mig.

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Eftersom jag gillar att titta...så adda mig på MSN. Mina ögon behöver sin workout!
Om du är tjej/kvinna alltså.. :)

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 
G

Guest

Gäst
Skitskönt! Ibland kollade jag och ett ex på porrfilm tillsammans och onanerade med en enda regel, vi fick inte röra varann..
 

Busus

Ny medlem
Kön
Man
Absolut. I alla fall om ja vet att personen i fråga tycker det är upphetsande/tändande att se på. Bästa är att både se & visa amtidigt :p Hur härligt som helst
Originally posted by Ensam

Tycker du om när någon ser att du onanerar?

Trevlig kille på 29.
 

zaza

Ny medlem
Kön
Man
Oj ja, jag älskar det. Helt underbart.

Everything is collapsing, dear.
All moral sense has gone.It's just history repeating itself
And babe you turn me on
 

wetspot and hardon

Ny medlem
Kön
Man
Yes!
Både jag & min sambo älskar att smeka oss sjävla inför varandra & med varandra. Problemet vi har (lyxproblem?) är att vi aldrig kan låta bli att ta på varandra också. Båda tänder nämligen vansinnigt mycket på att ta på den andra samtidigt som man smeker sig själv.
Det är en känsla som näst intill gränsar till lite "förbjudet" vilket gör det härligt syndigt. Vi har fantastiskt vanligt sex men ibland är det en mysig omväxling med onanisex tillsammans. Dessutom är det en perfekt lösning för dem, inkl. oss, som inte kan hålla sig ifrån varandra vid tex. mens.

:)



cum together.. right now... over me!
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Ja, jaag tycker det är underbart att se när tjejen smeker sig själv, samma rpoblem som ovan dock, kan inte låta bli att pilla på henne då, helst tunga, och det brukar oftast leda till sex, vilket jag inte tycker e fel.
 
Toppen