När någon ser

J

jennybi -LÅST-

Gäst
Jag fantiserar ofta om att någon ser när jag onanerar. Är ju inte ofta man får möjligheten att göra det (bortsett från min kille då!).

Live to pump, pump to live
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
det är synd bara att det inte är så offta man får chansen att se en tjejj onanera, porrfilmsonani är inte samma sak som att se på en "vanlig naturlig oregiserad" tjejj, min dam tittar gärna men vill inte själv visa, man får respektera det med..;)

live to ride!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag bara älskar att se tjejer leka med sig själv...

Brukar ha lite små 'förtroliga' samtal med tjejer..
då brukar man få reda på små 'pikanta' detaljer...(fanatasier å teknik)
sen kan man be dem 'visa' hur de gör... brukar gå hem, så då för man se, mmmm





Smisk! känslan som sitter i
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Jag har som sagt inte visat mej för någon annan än min kompis och min kille, men jag har sett killar göra det. en gång för ett par år sen så var jag och min kompis hemma hos två killkompisar och dom satte på en porrfilm. Dom började prata om sex och så och vi såg att dom hade stånd så vi "tjatade" lite på dom att dom skulle runka och då gjorde dom det. Det var coolt! fast kändes lite dumt efter.. mest för dom antar jag...

Live to pump, pump to live
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det där är lite lurigt. Att smeka sig tillsammans är nästan mer intimt och utlämnande än att "bara" knulla. Vågar man ta språnget tas det väldigt väl upp - kanske för att det är ett uttryck för förtroende, jag vet inte. Och sedan kan det vara så sexigt att man bara vill dö :). Att se den andra ta på sig och att komma tillsammans. Mums!
 
Kön
Man
Jag gillar att titta på när min man runkar,liksom jag gillar att onanera och smeka mig själv när han tittar på...:p

och det leder allt som oftast till att vi älskar... Inte helt fel det heller även om vi många gånger försökt hålla oss till bara just smek.

Vad ska man göra när man blir stenkåt och har precis vad man vill ha framför sig? ...inte helt konstigt att det leder till knull då... [}:)][}:)]
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Älskar att runka när min fru tittar på. Det bästa är när hon tittar på när jag sprutar.

Ibland så har min fru legat och onanerat för sig själv, och då tar det inte lång tid för mig att också vara med.
De flesta gånger har det slutat med att vi har haft sex, men ibland har det "bara" blivit onani.

En av de bästa sådana tillfällena var när min fru stönade att jag skulle spruta henne i ansiktet samtidigt som hon fick orgasm.

Keep on going!!
 
L

lekacam -LÅST-

Gäst
älskar att både titta på och bli tittad på när man runkar.. men va jag har förstått e d inte särskilt många tjejer som gillar att bli tittade på men jag kanske har helt fel =D
jag runkar görna för tjejer både på riktigt å typ på msn ;)
 
Kön
Man
Som tjej kan det kännas lite pinsamt om man ska göra det vid "fel tillfälle", tror att man har lättare för att göra det mitt under sexakten än precis i början tex... Det beror naturligtvis på hur bekväm man är med att visa upp sig och vem man ska göra det med.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by G-mannen

Det där är lite lurigt. Att smeka sig tillsammans är nästan mer intimt och utlämnande än att "bara" knulla. Vågar man ta språnget tas det väldigt väl upp - kanske för att det är ett uttryck för förtroende, jag vet inte. Och sedan kan det vara så sexigt att man bara vill dö :). Att se den andra ta på sig och att komma tillsammans. Mums!

Håller med om att det känns mycket mer, vad ska jag skriva, personligt, att onanera framför någon. Men jag tycker om att göra det, framför någo som jag har fullt förtroende för kanske jag ska infoga. Vill gärna se på när min partner gör det skönt för sig själv också.

Tänder även på att få veta när min partner onanerat utan mig. Hur han gjorde, hur det kändes, vad han tänkte på osv.
 
Kön
Man
Mysigt som sjutton..om det är med rätt person.
Har gjort det några ggr med mitt ex (och gör fortfarande). Både live och via webcam. Skitmysigt ju.

To heaven and back again
 
Toppen