när ni ser en kille

kille20

Medlem
Kön
Man
brukar ni kvinnor fundera över hur ofta en kille runkar när ni ser en kille, eller fantisera om att han runkar
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Nja brukar ju mer fantisera kring hur han tillfredställer mig.... ;) Ja förutsatt att det är en man som intresserar mig......
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Brukar ofta tänka dom mest snuskigaste tankarna när jag träffar en kille. Allt från runk till knull, och allt därimellan, hihi:oops: Det första jag dessutom brukar titta på hos killar är om man kan ana en stor kuk innanför deras byxor...:oops: Tycker det är ganska kul dessutom:D
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Bukar titta på hans händer först.. för jag [red]tror[/red] :D att stora händer betyder stor kuk.. :p sedan brukar jag tänka på hur han onanerar på egen hand.. :oops: och sedan tänker jag på om han är "handy", för då kan han säker tillfredställa mig med bara händer... :D
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Mjo, brukar väl föreställa mig de flesta (snygga/intressanta) killar jag träffar på onanerandes.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
brukar ni kvinnor fundera över hur ofta en kille runkar när ni ser en kille, eller fantisera om att han runkar

Nja.....mer om han i så fall kanske kan komma att göra magi med mig. ;):oops:
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Bukar titta på hans händer först.. för jag [red]tror[/red] :D att stora händer betyder stor kuk.. :p

Har alltid sagt att man kan se på tummarna hur stor eller liten mannens härlighet är.... men det får bli en annan tråd någon annan gång :)... (undra om det stämmer...)
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Det händer hela tiden, fantiserar om hur han runkar och hur kuken ser ut. Brukar oxå titta på bulan i bxorna för att få en aning om storleken.:p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Haha, ni är för sköna tjejer - händer och kukar?? ;) Jag ska starta en tråd om det, så tar vi reda på det! :D

Min kuk är 18 cm lång, 16 cm i omkrets. Betydligt mindre när jag inte har stånd. Tummen är 7 cm lång från andra knogen, och 7.5 cm i omkrets.
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ibland kan jag gå bakom en man och så börjar jag tänka på hans kuk. Intensivt. Jag har märkt att en del män är känsliga för det här, mer eller mindre.

Somliga blir bara oroliga och nervösa, andra skaktar ned sina steg och börja titta omkring sig som om de sökte något. Sedan finns det några enstaka som av någon anledning börjar titta på kvinnor omkring sig. De flesta märker dock ingenting, går bara vidare , oberörda.
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
JAg har stora FÖTTER[/size=4]

Är jag normal?

Betyder det att jag har stor KUK ?[/size=5]



HJÄÄÄLP![/size=4]



[:0][:0][:0]
 

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ibland kan jag gå bakom en man och så börjar jag tänka på hans kuk. Intensivt. Jag har märkt att en del män är känsliga för det här, mer eller mindre.

Somliga blir bara oroliga och nervösa, andra skaktar ned sina steg och börja titta omkring sig som om de sökte något. Sedan finns det några enstaka som av någon anledning börjar titta på kvinnor omkring sig. De flesta märker dock ingenting, går bara vidare , oberörda.

Haha. Låter skoj, måste jag testa någon gång.

Jo det händer väl att man sneglar lite mot byxorna för att se om man kan ana något, varför vet jag inte riktigt eftersom att storleken inte är så viktig, det gör mig inget ifall den är liten. Kanske för att jag kan bli så sugen på att känna på hans kuk. Eller snarare känna hans kuk mot mig. :oops:
 
Toppen