När ni var små....?

Jonte-74

Ny medlem
Kön
Man
Har jag aldrig gjort...men därimot så blev det ju lite doktorslekar med en tjejkompis...oskyldig då
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
tittade på p-rullar, men inget tafsande - usch, vad äckligt
jo, förresten, när jag satt hos dagmamma när jag var väldigt liten så petade och tittade jag och en tjej där på varandra

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

Razamanaz

Ny medlem
Kön
Man
Tittade på porrfilmer gjorde man ju och dreglade över porrisar som man hittat på någon avskild plats och som man gömt på ett säkert ställe i skogen. Men runkade tilsammans, nej.
 

eve

Medlem
Kön
Man
Inte riktig onani...men jag och en tjejkompis lekte tjej/kille och låtsas-knullade. Det var ganska pirrigt men vi fattade inte riktigt varför.

Jag minns ett tillfälle då min kusin visade sin snopp för mig och talade om att man kunde suga på den. Jag tyckte det var ganska äckligt då....vi var typ sju-åtta år tror jag.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Nej jag onanerade aldrig med nån av mina kompisar när jag var yngre.
Därimot har jag onanerat tillsammans med tjejer nu... ;)




Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Lyckos dej Occy.
Nej aldrig riktig onani, men jag har lekt "rida på kudden" med en kompis när jag var en 12-13 år, vi fnittrade och hade mysigt. Men någon riktig onani var det aldrig.
Därimot så vet jag att min äldre brossa "lånade" mina trosor ur tvättkorken ibland, när vi bodde hemma. Jag var faktiskt lite mallig över det och kunde retas ordentligt med honom genom att lägga dit lite "våta" trosor på kvällen, och vipps var dom borta, men på morgonen låg dom där igen.:p

Lina
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
har hänt... jag kom ihåg en gång när jag och en tjejkompis var riktigt små och utforskade varann... vi kännde och klämde...
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
På dagis genomförde vi i princip regelrätta samlag... Det var inte alltid "den var inne" eller att man ens hade stånd... man fattade väl inte vad man höll på med... bara att man "gjorde barn"...
 

walle

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lund24

På dagis genomförde vi i princip regelrätta samlag... Det var inte alltid "den var inne" eller att man ens hade stånd... man fattade väl inte vad man höll på med... bara att man "gjorde barn"...

Shit trodde att det var bara jag som hade gjort det. känner inte en enda som gjort sånt på dagis. Kommer ihåg att jag slickade tjejerna. vet dock inte varför man gjorde det då men jag älskar det fortfarande
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Jag tror aldrig att jag slickade nån... men det var alltid tjejerna som tog initativet till det så det blev avsugningar.

Helt vansinnigt egentligen... Man kan undra var de hade snappat upp allt....
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Jovisst har man lekt doktor med bästisen ända sedan 5-6 årsåldern. Vi var alltid nakna och utforskade varandras kroppar. Vid lite högre ålder låtsasknullade vi men förstod inte varför, det var spännande och skönt. Vi var ännu kompisar när puberteten började och gick då över till att runka varandra. Och så har det fortsatt......
 
Toppen