När runkade ni första gången?

Kallekuk

Medlem
Haha, ja. Kommer inte ihåg hur min egen förväntning var. I början så var det ju bara skönt efter ett tag, men sedan så började det ju komma sperma, tror jag var 12-13 då. I början bara droppar, men sedan sprutade det mer. Men när jag var 15-16 så började det spruta långt, typ en halvmeter eller mer, sedan när jag första gången sprutade från mitten av mitt rum, hela vägen till dörren, typ 2-3 meter, så trodde jag länge att alla gjorde likadant.
Wow, så långt har jag aldrig sprutat!☂️

runk101

Medlem
Kön
Man
började runka på ett fotbollsläger när jag va 9, va en äldre kille i 13årsåldern som hade porr på sin mobil och visade i ett städrum på kvällen för mig och min kompis som var i samma ålder som jag, min kompis hade redan provat runka men jag var ny i gemet. kändes lite skumt först men den äldre killen lärde ut hur man skulle göra (utan att ta i oss) och jag fick min första riktiga orgasm utan att kunna spruta. blev tre kvällar på raken och sen var man fast i det roliga :p

MoonOrchard

Medlem
Kön
Man
Jag har skrivit om det i någon annan tråd också, men jag kan berätta igen. Jag var ca 10 år och på väg hem från skolan, extremt kissnödig. Jag klämde och masserade på snoppen genom ena byxfickan för att kunna hålla mig bättre vilket gjorde att jag fick stånd. När jag stod utanför ytterdörren och hoppade jämfota samtidigt som jag fumlade med nyckeln med ena handen och klämde på snoppen för allt jag var värd med den andra kändes det plötsligt konstigt, det började rycka i snoppen och det kändes som att något var på väg ut ur den. Först blev jag ledsen för jag var övertygad om att jag kissade på mig (otroligt pinsamt när man är 10 år) men det var först när jag kom in i hallen som jag insåg att jag fortfarande var kissnödig. Jag hann precis in på toan, och medan jag stod där försökte jag förstå vad det var som hade hänt, vilket gick upp för mig först senare.

Kentha74

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Minns inte exakt men det var tidigt, lågstadiet garanterat! Har alltid varit fascinerad av penisar så det kom naturligt att jag inte kunde låta bli min! Haha

KrilleDill

Medlem
Kön
Man
Jag va runt 10 år, hade upptäckt massageapparaten hemma och att det blir skönt efter en stund när jag tryckte den mot snoppen. Började experimentera med handen så småningom. Visade också detta för ett par klasskompisar. Trevliga minnen.

Hyposeed

Medlem
Nån gång vid 8-9 årsåldern visade min bror och hans kompis hur man runkade.
Kompisen runkade min kuk. Men innan dess kanske från 7 årsåldern onanerade jag mot golvet och fick sköna orgasmer utan sperma. Sedan runkade jag mycket utan sperma. Men fick hår och sperma kanske 2 år innan mina klasskompisar. Det började med genomskinliga droppar som en försats men vid 10 års åldern kom det mindre mängder sperma.

calle34

Aktiv medlem
Runt 11-12 fick kraftiga orgasmer rynkade flera gånger hemma hos en polare och hans mamma såg mej komma massor gånger hon kom in flera gånger när jag sprutade men hon sa aldrig nåt var ju så skönt Samdermtill
henne nån gång ja den är skönt .’ja det ser skönt
ut sam hon
bara . Har nog sprutat i hennes använda trosor
100 gånger flera gånger kom hon in men jag kunde inte sluta stod bara och stönade samarit jag kommer nu

Toppen