När slutade era kukar växa, killar?

Mike86

Ny medlem
Kön
Man
Kom just på att min kuk inte växt sen sexan. Då var jag 12-13 bast. I slakt tillstånd syns den knappt, och vid stånd är den runt 13 cm lång. Precis som för 10 år sen. :)

G

Guest

Gäst
Kom just på att min kuk inte växt sen sexan. Då var jag 12-13 bast. I slakt tillstånd syns den knappt, och vid stånd är den runt 13 cm lång. Precis som för 10 år sen. :)

Ja du... vid 20 år skulle jag tro men finns ju dom som slutar växa både senare och tidigare... en kompis till mig var färdigväxt redan i 2:an på gymnasiet och såg hans grej efter skolgympan ... riktig bjässe

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
14-15 årsåldern, nån gång under högstadiet iaf.
Men så tog den ett skutt på nästan en centimeter i vintras. Men jag kan inte förklara varför. Följden blev iaf att jag inte kan få in hela längre utan att hon får ont så det var ju tämligen onödigt att den skulle växa i erigerat tillstånd för som slak har det inte hänt något alls tyvärr.

R

rar [född 93 = 18 år 2011]

Gäst
Min penis är 15 cm och jag är 14 år , Hoppas den blir större ;D

.mrking.

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
kuken växte mest i den mest intensiva delen av puberteten. typ en cm i månader i typ 3 månader :p
sen har det lugnat sig, nån cm per år eller så. hoppas det dröjer ett tag innan det slutar :)

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Min har växt 2cm om året sedan jag var 15. Nu är jag 40 och jag har börjat oroa mig lite...

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var nog rätt tidig i högstadiet 13-14år hade jag störst och hårigast i skolan. Har kanske blivit lite grövre men inte längre. Rätt så liten i slakt tillstånd men ca 15-16cm när den står, är snart 51år ingen kvinna har klagat. Den ända kommentar jag fått att de har haft större. Men storlek spelar ingen roll som med kvinnors bröst.

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en ganska bra arvsmassa att ärva vad gäller stora kukar. Jag var bland de första som kom in i puberteten, hår på snorren och att den började växa. Det var väldigt pinsamt DÅ. Som tur var så följde min bästis med i utvecklingen och vi två blev de som man ”retade” som brandslangarna och hästkukarna ett tag. Från typ 11-16 växte min kuk med ca 10 cm. Jag var dock ganska stor som liten me. Men efter 16-17 var det stopp!
Inre organ utvecklas i människan tills man är ca 25 år, sen börjar kroppen sakta falla sönder och dö ut! Hehe…
Skit men sant, gör det bästa av era liv som det går, innan kroppen säger ifrån! <3

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var nog i 14-15 års åldern är väl runt 16cm och 15 i omkrets men sett andra som haft mycket mindre som säger att den är 15 så frågan är hur man mäter den ? Omkretsen kan man inte mäta fel iallafall

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Var nog i 14-15 års åldern är väl runt 16cm och 15 i omkrets men sett andra som haft mycket mindre som säger att den är 15 så frågan är hur man mäter den ? Omkretsen kan man inte mäta fel iallafall
Det ska vara till roten vad jag förstår, inte bara det som syns av kuken. Dvs du får inte kortare kuk bara för att du skulle gå upp 20kg i vikt :)

Toppen