När slutar man runka ?

B-H

Ny medlem
Kön
Man
NI som är äldre vet kanske .Eller runkar man helle livet eller [|)] ey en till hur offta är det vanligt att man runkar.sj ibland 3 gånger per dag men inte mer har jag gjort! ,.,




Bart ,.;)
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Arbetade ett tag med gamla människor med förvärvade hjärnskador. Det spelade knappast någon roll vad gamlingarna, gubbarna alltså, led av så nog 17 skulle händerna ner på kuken. Det gäller de sängliggande alltså.

Vet inte hur många gånger jag å andra råkade ertappa gamla gubbar som stod o drog i skinnspiken på toa. Tydligen en drift som håller i sig näst intill döden. Händerna skall bara dit. :D
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Jag runka fortfarande, minst en gång om dagen. Är 46 år.
 

HBA

Ny medlem
Kön
Man
Är 54 runkar 3 gånger i veckan ungefär. Har alltid gjort det sedan tonåren, är lika skönt ännu.
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det går aldrig över. Jag hörde någon gång att sexualdriften är det näst sista som försvinner när man dör. Det sista är hörseln. :cool: Har ingen aning om var det kommer ifrån dock, kan vara myt. Vad som inte är myt är att jag är 35 och plågar kuken lika mycket som någonsin. Galna dagar som denna när man är lite bakiskåt kan det bli ett oräkneligt antal gånger. Man blir seriöst öm.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Precis så e're! Händerna skall bara dit på gamla gubbar. Har själv försökt hindra det på jobbet. Förvirrade gubbar med blöja, nätbyxa under med mindre blöja.. men nej, händerna skallrunka eller åtminstone känna att "han" finns kvar. [}:)]
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Håller med.... tror inte att runkandet tar slut.... menar att är man runksugen och kuken fortfarande fungerar så varför inte ha det skönt för sig själv :)


Keep on runking guys :p
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Sluta runka?? Fan, jag e 38 och har aldrig runkat så mycket som nu. Slutar gör jag när kistan åker i hålet. Är sambo o allt, och får hur mycket sex jag vill, men en stilla runk o lugn o ro slår det mesta.

Keep that foreskin moving
 

styvpappan

Ny medlem
Kön
Man
[red]Vilken j:a fråga.....[/red] [blue]Du kommer alltid att vara kåt och ha dina små begär..... Jag är snart 53 bast och sedan några år tillbaka singel och har väl aldrig förr runkat så mycket som nu... inte minst i webcam för alla sugna tjejer som gärna ser en lite äldre kille komma.[/blue][/blue]

En styvpappa som gillar tjejer/kvinnor i alla åldrar
 

427

Medlem
Kön
Man
Slutar runka..?
Hmm... Troligtvis vid 19.30 ungefär på torsdag vecka 34.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Hoppas det alldrig tar slut med runkandet för man går alltid runt och är kåt:p:)

Kåt runkare
 

debbull

Ny medlem
Kön
Man
Blå och röd efter lite behandling och kommer så hårt. Klart man mastuberar och även efter 40, så... hala på ;)
 
Toppen