Någon annan som älskar footjobs?

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
Älskar kvinnofötter och ben. Speciellt om dom är klädda i nylonstrumpor. Har många filmer med footjobs jag brukar runka till. Så härligt se deras fötter smeka en hård kuk och sen bli nersprutade.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
snygga, rena kvinnofötter är så himla härliga... att få ligga och pilla lukta smeka, och slicka på medans man t.ex. ser på tv.. MMmm... härligt.. när tjejen suger av kuken.. och ligger lite i skedställning med fötterna mot ens huvud att då ligga och pilla, smeka och känna gör en extra kåt...
 

joppe

Medlem
Kön
Man
Jag älskar killfötter specoellt instoppade i ett par fotbollsstrumpor och fotbollsskor!! Skithäftigt...
 

RunkZeke

Medlem
Kön
Man
Blir kåt av kvinnofötter, gärna lite mulliga kvinnors, knotiga och krokiga kvinnofötter är lika illa som mansfötter för mig. Min syrra har fulast fötter i världen
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
För många år sedan upptäckte jag hur sexigt vällustigt det är med fötter, även med mina egna. Hade inte tänkt så tidigare men vid ett tillfälle, när jag satt på golvet i duschen, lade jag duschstrilen så att den strilade kuk och pung, samtidigt som jag skulle tvåla in fötterna. Det gick som en kraftigt erotisk ilning i hela kroppen, speciellt när jag med intvålade händer drog med tummarna mot fotsulan mellan hälen och tårna men också med fingrarna mellan och masserande tårna. Den redan av stril styva kuken nådde en oanad styvnad, vilket sen dess kommit att bli en återkommande njutningsrunk.
Det öppnade ögonen för att fötter och tår både hos andra och mig själv är ställen man inte ska glömma bort i den lustfyllda leken.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För många år sedan upptäckte jag hur sexigt vällustigt det är med fötter, även med mina egna. Hade inte tänkt så tidigare men vid ett tillfälle, när jag satt på golvet i duschen, lade jag duschstrilen så att den strilade kuk och pung, samtidigt som jag skulle tvåla in fötterna. Det gick som en kraftigt erotisk ilning i hela kroppen, speciellt när jag med intvålade händer drog med tummarna mot fotsulan mellan hälen och tårna men också med fingrarna mellan och masserande tårna. Den redan av stril styva kuken nådde en oanad styvnad, vilket sen dess kommit att bli en återkommande njutningsrunk.
Det öppnade ögonen för att fötter och tår både hos andra och mig själv är ställen man inte ska glömma bort i den lustfyllda leken.
Håller med dig. Fräscha och rena fötter är härliga, men gränsen är hårfin. Äldre fötter med valkar och förhårdnader förtar upphetsningen, för att inte tala om svettdoftande fossingar.... Jag tycker också om att smeka mina egna fötter. Att låta fingrarna glida mellan tårna. I hålfoten är jag däremot väldigt kittlig, så där är det svårt att njuta. Frun gillar inte mina fötter alls, men däremot en kk jag hade för 20 år sedan. Hon sög gott på mina tår medan hon runkade mig....
 
Toppen