Någon här som testat en sprutande dildo?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är väl väl bevandrad i dildoträsket, men har aldrig ens tänkt tanken på en som sprutar. Sperma i all ära, men det är väl en av de bra sakerna med onani, slippa kladdet? :p
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Inget fel med den, men inte när jag onanerar. Då vill jag bara vända mig om och somna efter orgasmen, inte springa till toan och tvätta mig. :p

Förstår, tänk på stackars killar som ligger där med kladd på hela magen. Och var det en riktigt fin session måste man tvätta håret också :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Förstår, tänk på stackars killar som ligger där med kladd på hela magen. Och var det en riktigt fin session måste man tvätta håret också :)

Jag avundas er inte kan jag säga. Tycker det är nog jobbigt att gå och tvätta min leksak. Hade jag varit en man hade jag alltid använt kondom när jag onanerar :LOL:
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag avundas er inte kan jag säga. Tycker det är nog jobbigt att gå och tvätta min leksak. Hade jag varit en man hade jag alltid använt kondom när jag onanerar :LOL:

Händer att jag tar på en kondom ibland för att inte spruta ner..Men är inte lika skönt...Bättre utan.Men sprutar både mycket och långt,om jag är rejält upphetsad.
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Använd en plastpåse! Bara återanvända sen :LOL:

Eftersom jag gillar känslan av en tight kondom om kuken så använder jag det ofta när jag runkar, dels för att det blir mindre kladdigt och för att jag tycker det är skönare dubbel vinst så att säga! ;)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Eftersom jag gillar känslan av en tight kondom om kuken så använder jag det ofta när jag runkar, dels för att det blir mindre kladdigt och för att jag tycker det är skönare dubbel vinst så att säga! ;)
Använder det också ganska ofta. Praktiskt att kunna släppa loss utan att behöva hålla koll på vart sprutet tar vägen.
 
J

JethroTull

Gäst
Visst finns det efterarbete när man runkat men det är det tamejfan värt. Inte vill jag se sperman försvinna in i en kondom, fritt flöde ut över magen ska det vara.
 
Toppen