Någon mer som använder en kukpump

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har provat nu, jäklar vad den blev grov. Känns som att runka en annans kuk.
Jag skulle också gärna prova, men tycker alla dessa hjälpmedel är så dyra att jag drar mig för att köpa dem, utifall att jag inte skulle gilla dem eller att de inte funkar på mig.....
Skulle vilja låna en kukpump av någon att testa först....
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
En man med lagom pumpad kuk kan vara riktigt häftigt att se, läckert också med en kukring till som låser den riktigt styv, ådrig och nästan hotfull med sprängfyllt ollon i hårt stånd, så lockande! Klart mysigt också med en jättepumpad kuk, sådär svullen, mjuk och fet. Men var försiktiga med era svällkroppar, alla blodkärl! Pumpa lugnt, lite i taget, öva upp ert kött!

Pumpar rumphålet istället och gillar det! Har använt en fittpump hittills men den är svag och tappar lätt fäste och grepp kring hålet, kände på mig redan innan att jag borde lagt pengarna på en kukpump med sådär 5cm diameter istället, perfekt att suga in rövhålets mjuka ring av "analkuddar" med, och få ett knullhål likt svullna fittläppar! ... Men nu har jag även upptäckt sugkoppar för bröst istället, "nipple suckers" då dessa har en stark skruv, och även dessa 5cm diameter, perfekt för rumphålet! Vill svälla upp sådär sött och sexigt bullig och känna mig härligt inbjudande mjuk mellan benen! Älskar att fota, filma, visa upp och pulla svullet hål, det är så pirrigt skönt!
Nu sväller mitt rumphål upp ganska mycket bara av gurka och anal fisting, -se min profilsidas bakgrundsbild.

Plus att det ser väldigt porrigt ut för en kuk att sjunka in i, ta en titt nedan, ser det inte sött och läckert ut med svullna knullhål!?
(bildlänken längst ner visar kuk i pumpad anal!) någon som vill prova?
... pumpad kuk+pumpat rövhål!?





 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Var länge sedan jag pumpade men så sugen på det nu när jag läser denna tråd. Jag svullnar upp mycket lätt och rejält både i skaftet och olllonet, så skönt när kuken är riktigt tung och grov!
När jag pumpar brukar jag göra olika med förhuden, ibland låta den vara framdragen vilket ger en otrolig svullnad (skulle gärna testa dockning då) och ibland med förhuden bakom ollonet så det blir en härlig ”donut” och ollonet svullnar upp som ett äpple. Hur gör ni? Tips och trix när ni pumpar?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Var ett tag sedan sist men hade en pump förr som jag körde med en del. Var häftigt att pumpa upp den under lång tid, flera timmar, sedan iväg till simhallen med rejäl hängkuk. Håller sig stor rätt länge om man pumpat länge. Hade även någon gång en genomskinlig kukring som inte syntes om man var orakad. Men det var lite väl mycket, som att gå med världens stånd, fast den hängde ner. Vi var ett gäng grabbar som bastade varje fredagskväll, så vi var lite likasinnade, var på ett offentligt mindre badhus, men var senare på kvällen så det var bara vi där, var ganska oskyldigt, slutade alltid med att vi tittade på varandra och runkade, men inget mera. En underbar tid som jag saknar och hoppas få uppleva igen.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Har två rör: det ena är bara 19 cm lång med en diameter på 5,5 cm medan den andra är 30 cm med en diameter på 6,7 cm. Den ena är för liten och den andra för stor. Pumpar man bara i den stor blir den drygt 21 cm lång och med en omkrets på 17+. Problemet är att ballen blir ojämnt svullen med förhuden bakom ollonet som en stor bulle. Jag kom på att stoppa in en hushållsrulle som jag skurit av till rätt storlek i det stora röret och sedan det mindre röret. Då når den till 21 cm i det smalare röret och sedan använder jag bara det stora röret.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
En del här verkar hålla på att pumpa i timmar, är det inte farligt?
Har en pump själv men tycker att den inte ger något, kanske gör jag fel eller under för kort tid?
Använder ni pumpen samtidigt med kukringar också?
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Antingen får man inte in ringen i röret eller också får man det och då blir huden irriterad. Farligt är det knappast men man kan som sagt få hudbesvär av olika slag om man är känslig.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Funderar på att köpa en Belladot Ingemar men är lite orolig att den är för kort. Någon med min kuk längd som kan svara om den passar?
I normalstånd är min 17 cm från ollonspets in till roten på ovansidan. Tänker att den kanske blir längre när man pumpar.
Är Ingemar gjord av genomskinlig plast?
 
Last edited:

Kuksprutan

Välbekant medlem
Har en kukpump men jag tycker inte så mycket om den. Använder den ibland men jag tycker att, visst kuken blir stor och ådrig när jag pumpat men så fort jag släpper på trycket så blir kuken mindre igen.
Gör jag något fel, kanske?
 
Toppen