Någon mer som kissar i blöja?

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig kommit till skott med det, men det är något jag väldigt gärna vill prova
Det är jätte skönt att kissa i blöjor, både hemma och när man är ute. Ibland får jag orgasm när jag är ute bland folk och kissar i min blöja. Sprutar än känslan att kuken blir varm och gnider mot den tjocka blöjan
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Ligger i soffan har en Attends fler 10L blöja på mig dricker saft och kissar i blöjan. Är underbart att bara låta kissat komma i blöjan. Har kissat 4 gånger nu och snart kissig igen. Min kuk är hård mellan kissningarna. Snart dax att runka.
Någon mer som kissar i blöja?
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är jätte skönt att kissa i blöjor, både hemma och när man är ute. Ibland får jag orgasm när jag är ute bland folk och kissar i min blöja. Sprutar än känslan att kuken blir varm och gnider mot den tjocka blöjan
Har blöja på nu kommer snart att kissa i den gissar att jag blir riktigt kåt då
 

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
oja det är gott att ha blöja under antingen shorts ell byxor .
och sedan när det börjar rinna lite lätt på benen,känns så fint.
o sedan sätta sig på en bänk och känna att kisset måste ut på något sätt-.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så gott
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Har testat blöja tillsammans med en tjejkompis. Vi kissade i varandras blöjor och det var hur skönt som helst. Hon stod bredbent medan Jag höll ut min blöja. Det var så skönt att få hela blöjan uppfylld till bredden av hennes kiss. Hela min kuk badade i hennes kiss och hennes fitta badade i mitt kiss. Skulle göra om det igen
 
Last edited:
Toppen