Någon som är Hetero men ändå tänder på kukar

Thomas B

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan absolut tända på kuk I den meningen att få bilder och filmer på andras. Men känner ingen som helst dragning till att faktiskt göra något med dom.

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis som alla ni föregående så kan jag bli härligt kåt på en snygg kuk och speciellt tanken på att få smeka, runka och suga den och få kuken att spruta både i min mun, över mig eller en massa annat spännande spermakladd.

Dock har jag inte provat och jag har inte bara svårt med manskroppar och manliga attribut utan blir till och med avtänd på sådant och speciellt också håriga kroppar.
Men paradoxalt nog så blir jag ändå kåt på tanken av kuk.

Det allra hetaste är att få se en helrakad, kåt och hård kuk klädd i ett par sexiga trosor.

Jack Off

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Precis som alla ni föregående så kan jag bli härligt kåt på en snygg kuk och speciellt tanken på att få smeka, runka och suga den och få kuken att spruta både i min mun, över mig eller en massa annat spännande spermakladd.

Dock har jag inte provat och jag har inte bara svårt med manskroppar och manliga attribut utan blir till och med avtänd på sådant och speciellt också håriga kroppar.
Men paradoxalt nog så blir jag ändå kåt på tanken av kuk.

Det allra hetaste är att få se en helrakad, kåt och hård kuk klädd i ett par sexiga trosor.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant fråga detta,hade det varit 30år sen och nån frågat mig om jag gillar kuk hade jag sagt är du inte klok.Idag säger jag självklart gör jag det.Tycker allt ifrån att en manskropp kan vara sexig till att jag skulle kunna tänka mig att hångla och ha sex med rätt man.MEN inte bli kär,det är nått annat.

Tobias

Aktiv medlem
Skulle verkligen gilla bli avsugen … dock suger jag inte själv så begränsar väl möjligheterna då….

TotteBus

Medlem
Kön
Man
Jag ser mig själv som hetero men skrivit bisexuell bara för att jag gillar att suga en fin kuk.
Gillar känslan av en växande kuk i munnen o sen bli sprutad över ansiktet :)
Jag ger inte kuk till män.

Spelmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Att det är så många avsugningsscener i porr, beror inte det på att vi är ganska många som tänder på kukar. Då får man ju verkligen se kuken i närbild, våt och glänsande. Kanske lättare för vissa om de tänka att det är själva sugandet, men att det är kuken som kåtar upp?

EnNyfikenEn

Medlem
Kön
Man
En rakad fräsch kuk. Gärna ung och kåt som en annan var. Först runka ihop. Sen runka varandra och suga kuk….
En shemale kanske.

Lätt att fantisera om men vågar man på riktigt…?

Last edited:
Toppen