Någon som brukar ha sex med invandrarkvinnor?

Troskåt

Medlem
Några som brukar ha sex med invandrarkvinnor eller drömmer om det ? Vilka nationaliteter är hetast ? Sniffar gärna trosor från någon

Kentha74

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Blir vansinnigt kåt på hijab! Men det kan ju även svenska tjejer ha iof men det är ju invandrade skönheter som använder dessa oftast så!

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Ja, det är något speciellt med tjejer från mellanöstern, vilka skönheter.

Men jag är också väldigt svag för asiatiska tjejer, speciellt från Japan och Korea

Kukbur69

Aktiv medlem
Jag föredrar utländska kvinnor alla dagar i veckan och kommer aldrig mer ha en svensk tjej. Gambia, Kosovo, Thailand (gånger två), Chile, Ungern, Frankrike, USA, Spanien (också två). Men den bästa är min nuvarande och hon är från Kina. Helt outstanding skulle jag säga! Både i och utanför sängen!

Kåta Janne

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag föredrar utländska kvinnor alla dagar i veckan och kommer aldrig mer ha en svensk tjej. Gambia, Kosovo, Thailand (gånger två), Chile, Ungern, Frankrike, USA, Spanien (också två). Men den bästa är min nuvarande och hon är från Kina. Helt outstanding skulle jag säga! Både i och utanför sängen!
Kinesiska tjejer är finfina i sängen haft några stycken när jag jobbade där under några år.
Nu är jag gift en filippinska.

Kukbur69

Aktiv medlem
Oops, tillägg till #9 ovanför. Jag glömde ju mina barns mamma..
Så lägg till Iran. Persiskor är fina men deras personlighet gör det omöjligt att leva med dem.

Magge

Ny medlem
Finska kvinnor har hett mig den bästa erfarenheten. Någon från dåvarande Tjeckoslovakien var minnesvärt också

Toppen