Någon som gillar gummihandskar?

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har kanske inte en fetish på det, men jag gillar ibland att runka med latexhandskar. Behändigt om det kommer sprut på händerna så slipper man torka av. Lite grann som man sitter i hyrbilen och runkar med kondom och det slipper komma sprut på kläderna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har kanske inte en fetish på det, men jag gillar ibland att runka med latexhandskar. Behändigt om det kommer sprut på händerna så slipper man torka av. Lite grann som man sitter i hyrbilen och runkar med kondom och det slipper komma sprut på kläderna.
Ja det är rätt skönt med latexhandskar och glidmedel. Blir lite som att runka med kondom, men inverterat? Skulle inte säga jag har någon fetish för det dock. :)
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Absolut!
Inte så ofta, men jag använder helst tunna svarta latexhandskar, typ som tatuerare brukar ha.
Mycket glidmedel, ett par fingrar i baken och andra handen i ett stadigt tag om kuken.....Skönt!
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Runkar ibland med gummihandskar, typ diskhandskar, både med och utan glid. Med glid så kan man passa på att pulla lite i analen också. Vore trevligt att göra det tillsammans med en likasinnad.
 
  • Gilla
Reactions: LEM
Toppen