Någon som har provat Edging?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar ta fram oljan när jag ska edgea. Sätter också på kameran och loggar in på whereby. Brukar ha någon skön porrfilm på tvn, sen leker jag tills jag inte kan hålla in det längre. Då brukar jag slå på ljudet och sen spruta över magen i kameran. Blir extra kåt med tittare som eggar på.
 
D

Danskan

Gäst
Brukar ta fram oljan när jag ska edgea. Sätter också på kameran och loggar in på whereby. Brukar ha någon skön porrfilm på tvn, sen leker jag tills jag inte kan hålla in det längre. Då brukar jag slå på ljudet och sen spruta över magen i kameran. Blir extra kåt med tittare som eggar på.
Mhhhh jaaaa sååå kåt jag blir av att läsa detta. Såå het att lyssna och se på en killa när han sprutar.

Jag gör samma saknär jag edger, går verkligen igang på att andra tittar och lyssnar til min orgasm. Tittar också på porr och bildar på nära kompisar.

Nyligen gick jag på en camchat, mitt mistag var att det inta var en sex camchat. Två unga danska teenkiller så verkligen forvånade på när jag sprutade med ansikte och hård kuk. Verkligen intenst att lyssna på deras kommentarer. Dom har troligen screencaps av mig där sprutar.
 
Last edited by a moderator:

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Ja det gäller att lära sig hur man fungerar. Jag måste vara avslappnad, spänner jag fel muskler i skinkorna eller benen kan jag glida övergränsen till orgasm för tidigt.
Vet inte om det är edging men skönt var det.
Har under en vecka runkat vid varje toalettbesök och slutat precis när det börjat trycka på i ollonet. Efter en vecka kändes det som det var tid att slutföra och då kom det en ordentlig försats så det räckte både till att smaka och smörja hela staken. Runkade sedan så försatsen skummade och det var som riktigt glidmedel. Har aldrig fått en så skön utlösning. Nu är det bara att ladda en vecka till.
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om det är edging men skönt var det.
Har under en vecka runkat vid varje toalettbesök och slutat precis när det börjat trycka på i ollonet. Efter en vecka kändes det som det var tid att slutföra och då kom det en ordentlig försats så det räckte både till att smaka och smörja hela staken. Runkade sedan så försatsen skummade och det var som riktigt glidmedel. Har aldrig fått en så skön utlösning. Nu är det bara att ladda en vecka till.
Jomen det är väl en variant av edging fast lite annorlunda kanske ;) Jag för min del gör det gärna lite mer lugnt och länge. Tar mig tid att bli riktigt kåt. Edga typ en timme eller två, nära orgasm hela tiden men inte spruta. Och helst varje dag i minst en vecka kanske två. Härlig känsla om du frågar mig :)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Edga funkar inte så bra för mig. Jag har gjort det från och till, men när jag väl kommer känns det nästan ingenting. Kopiösa mängder sperma, men orgasmkänslan är nästan lika med noll. Det är som att muskelaturen är trött på nåt vis. Läste dock att det mer är hjärnan som spökar. Att edga bygger upp viss resistens mot orgasmen så att den känns mindre intensiv.

Mitt recept är istället tvärtom. Jag kommer så snabbt jag bara kan, fast flera gånger. Även vid sex med andra gör jag detta. Kan lätt spruta tre gånger per session, och varje gång blir svårare att uppnå, men mer o mer intensiv. Orgasm 5 brukar vara så skön att jag kan smälla av. Orgasm 6 tror jag inte jag kan uppnå, men lyckas jag blir det aningen smärtsam torr-orgasm, som gör mig till ett lyckligt dreglande kolli. Tar typ 15min att återfå medvetandet någorlunda efter den.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Edga funkar inte så bra för mig. Jag har gjort det från och till, men när jag väl kommer känns det nästan ingenting. Kopiösa mängder sperma, men orgasmkänslan är nästan lika med noll. Det är som att muskelaturen är trött på nåt vis. Läste dock att det mer är hjärnan som spökar. Att edga bygger upp viss resistens mot orgasmen så att den känns mindre intensiv.

Mitt recept är istället tvärtom. Jag kommer så snabbt jag bara kan, fast flera gånger. Även vid sex med andra gör jag detta. Kan lätt spruta tre gånger per session, och varje gång blir svårare att uppnå, men mer o mer intensiv. Orgasm 5 brukar vara så skön att jag kan smälla av. Orgasm 6 tror jag inte jag kan uppnå, men lyckas jag blir det aningen smärtsam torr-orgasm, som gör mig till ett lyckligt dreglande kolli. Tar typ 15min att återfå medvetandet någorlunda efter den.

Det där att försöka komma så många gånger man kan, det är också skönt. Jag tror jag har ett rekord på fyra på 1 timme. Fick runka som fan sista och verkligen koncentrera mig, men det var som man kom in i trans. Bara runkade snabbt och hårt medan jag frustade, stönade och kåtprata till porrfilmen på Tv:n. Kom inte mycket sperma men var ändå rätt skönt. Viktigt är dock rikligt med olja eller glidmedel.
 
K

KM90

Gäst
När sambon inte är hemma under en hel dag så brukar jag ligga och edga i flera timmar. Titta på porr non-stop. Är så kåt att jag kollar på i princip allt.. gay, straight, bi, trans m.m. Blir så kåt av edgandet att jag förlorar fattningen..

Något som händer varje gång dock är att jag får en så stor lust att svälja min egen sperma. Då får jag medvetet ruinera min uppbyggda orgasm dock. Ibland klarar jag det.. ibland inte.
Dem gånger jag klarat av o svälja så brukar det bli hela satsen. Blir aldrig så upphettad som innan jag sväljer.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag klarade 31 dagar utan utlösning en gång. När jag väl lade mig tillrätta hade jag ett värkande stånd. Intressant var att jag hade svårt att komma. Det gick liksom i baklås. Jag hade en lång skön stund i 4h..
Orgasmen när jag väl lyckades bryta "baklåset" var enorm
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Ja, att man får värk i pungkulorna i några timmar. Efter mycket edgande genom åren får jag aldrig det numer.
Sedan drygt 10 år tillbaka har jag helt slutat med snabbrunk, det är edgeing som gäller... Väntar ofta med sprutet till frugan kommer hem, oavsett om det dröjer dagar eller veckor.

Får aldrig blueballs nuförtiden. Men det kanske har med åldern att göra också, fick ofta blueballs i ungdomen om man inte fick spruta inom typ en halvtimme.
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Väntar man riktigt länge kan man skjuta flera meter. Har vid ett antal tillfällen fläckat ner sänggaveln när jag i upphetsningen har missat frugans ansikte :LOL:

Hon har ofta skrattat gott åt detta! Men vad kan man göra, noll koll när det till sist går över gränsen, så är det bara...
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Sedan drygt 10 år tillbaka har jag helt slutat med snabbrunk, det är edgeing som gäller... Väntar ofta med sprutet till frugan kommer hem, oavsett om det dröjer dagar eller veckor.

Får aldrig blueballs nuförtiden. Men det kanske har med åldern att göra också, fick ofta blueballs i ungdomen om man inte fick spruta inom typ en halvtimme.
Samma här, snabbrunk är inte mycket att hänga i julgranen i jämförelse
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag edgar alltid numera. runkar kuken hård till nästan utlösning och slutar sen. Börjar om igen så många gånger jag känner för. Sprutet är reserverat till fruns fitta nån gång i veckan. Till saken hör att kuken har passerat 70 bast. Om jag sprutar är den död ett dygn. Bättre att vara småkåt för jämnan
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och hustrun har ett fritidshus ganska långt från vår lägenhet. Det händer ofta att jag reser dit ensam för att sköta om hus och trädgård och då stannar jag några dagar. Under den tiden kör jag edging varje ledig stund. Det blir många timmars runkande framför datorn. I början hände det att jag inte kunde hålla mig utan sprutade en stor sats över min mage. Numera lyckas jag runka i timmar utan att komma. Min fru får sedan extra mycket sperma när vi knullar den första kvällen efter hemkomsten.
 
Toppen