ManyaNovio
Välbekant medlem
Kanske kallas för något annat men frun tittar på när jag blir påsatt av en man. Sen får hon sitt också, jag får göra rent efter dem.
Låter fantastisktKanske kallas för något annat men frun tittar på när jag blir påsatt av en man. Sen får hon sitt också, jag får göra rent efter dem.
Ja, och tittar man på cockold mainstream porren så är oftast en mörk man med stor kuk inblandad. Tar man det ett steg till med förnedrande inlägg så får mannen suga upp den andre mannens kuk innan, gärna med nedlåtande kommentarer som vilken sissy du är. Sen göra rent efteråt.aha, jag har ofta undrat vad som menas med cuckold, men fattar nu tror jag, att jag äldre man låter ung hingst knulla min dam?
Precis där är vi också i vårat sexliv och fantasier frustrerande att man inte vågar ta klivet och inte riktigt vet hur det ska läggas till rätta med allt i förvägTror också att jag skulle gilla se min hustru knulla med ett gäng välutrustade killar. Vi har pratat lite om det och hon gillar tanken men vågar inte. Kanske är klokt ändå.![]()