Någon som kör NNN? (No Nut November)

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite som att svära i kyrkan men är det någon här som på allvar försöker sig på No Nut November?
Själv hade jag inte en tanke på det så jag förlorade redan 1 November. :D
1 månad utan att komma borde iofs borga för en trevlig stund när det väl är "tillåtet".
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Attans ... har också redan förlorat, utan att jag hade en tanke om att det skulle vara en "tävling" :rolleyes:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite som att svära i kyrkan men är det någon här som på allvar försöker sig på No Nut November?
Själv hade jag inte en tanke på det så jag förlorade redan 1 November. :D
1 månad utan att komma borde iofs borga för en trevlig stund när det väl är "tillåtet".
Inte komma på en hel månad!!! Huvvaligen, det måste vara värsta sorten av självplågeri....
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej. Tycker NNN är lite fånigt. Visst är det skönt att vara avhållsam i perioder för att känna njutningen när man äntligen får komma/röra vid sig själv. Men folk verkar göra en rätt konstig grej av det som luktar nofap och incels för mig.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tar jag för långt uppehåll och fokuserar på annat får det motsatt effekt för min del. Men det är klart man skulle bli olidligt kåt om man satt och kollade på porr någon timme om dagen...och inte gjorde något åt saken så att säga. Jag ser ingen poäng med det bara....
 

hiraeth

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Har inte kommit på hela november så jag antar ja på den frågan. Nä har varit mycket på jobbet och sen livet i övrigt att man kommit hem sent och slocknat. Nä nu går jag och gör något åt saken, så här kan man ju inte ha det. :sneaky:
 
Toppen