någon som märkt detta fenomen

hejsanallihopa

Ny medlem
Kön
Man
när man väl kommit, så ifall man spänner alla muskler i benen och sträcker ut dem så mycket det går, speciellt vristen, så att tårna kommer ut så långt som möjligt så att de är så spända som möjligt, så kan man komma 3-4 gånger efter att man har kommit sin första gång, fungerar liggande, fungerar mycket bra när man bli riden.. finns det någon fysisk förklaring till detta, eller e det bara jag som har upplevt detta? tjaba!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag spänner benen ibland när jag får orgasm, men jag kan inte komma flera gånger efter varandra. Hur detta förekommer sig har jag faktiskt ingen aning om.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Menar du att när du spänner dig sådär så kommer du fler strålar med sperma?
Om så är fallet, så tror jag att det beror på att du liksom hjälper satsen att komma ut, med hjälp av musklerna. :)
 
G

Guest

Gäst
Jag spänner alltid benen när jag kommer, har inte märkt att det skulle ge nåt speciellt
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Spänner benen gör jag, har fått sendrag i vaderna en gång och det har sagts mig att jag spretar med tårna när det går för mig. Men aldrig kommit flera gånger på raken, kan komma igång snabbt igen, men mycket seg till att komma igen :(.
 
Toppen