Någon som onanerar på jobbet nu?

Lance

Medlem
Kön
Man
Är det någon som onanerar på jobbet nu? Sitter själv i mitt arbetsrum och onanerar i smy. Tittar på en kvinnlig kollega som har ryggen mot mig just nu.....en grymt läcker kollega.[}:)]
Är det någon mer som onanerat eller som planerar onanera på jobbet idag?

Meseekyou
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har gjort det nån gång på jobb, låst in mig på dass & drömt mig bort
men jag r livrädd att bli påkommen, jag skulle bli sååå trackad...
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Jag har ofta inte så mycket val. Min arbetsplats är det enda stället jag vet att jag får ha för mig själv. Min arbetsplats är dessutom mitt hem, dock på hjul.
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Blivit härligt slickad på jobbet en gång...
Var nog 2 år sedan, men grymt härligt....
Mmm, så sugen jag blev. Vad det skulle vara skönt att jobba på samma ställe som du, blev skönt hård av att fantisera om det i alla fall. Jag under ditt bord mellan dina ben... :p
 

Lance

Medlem
Kön
Man
Blivit härligt slickad på jobbet en gång...
Var nog 2 år sedan, men grymt härligt....

....du sofia....bara längtar efter att slicka dig på jobbet...;) lägg ett meddelande så hörs vi eller?

Meseekyou
 
J

JethroTull

Gäst
Hoppas det räknas för det var på arbetstid det hände om än inte på vårt kontor. Åker runt på olika ställen i arbetet och var på ett köpcentra just då när kåtheten slog klorna i mig.
Den hade iofs FÖRVARNAT hela förmiddan men JUST DÅ blev det allvar. Det finns flera bås här men alla utom ett var låst, troligen pga Covid. Gjorde vad jag kommit dit för att göra och en sköön, välkommen, nödvändig utlösning torkades bort från magen.
Öppnar dörren...och möts av en herre i senioråldern som ohörbart ställt sig i "kö".
HELT tyst klarar man ju inte av att vara när man slungar upp sperman på magen så tanken for iväg; har gubbfan hört något?!
Never mind, pep därifrån fort som ögat...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hänt en gång, jobbar ju i en bokhandel så lägena är väl inte optimala. Men en gång blev jag så sjukt kåt out of the blue. Tror det var pga ägglossning eller så var det bara en sån dag. Oftast kan jag bara fokusera på annat så kan jag trycks bort känslan, men det gick bara inte den dagen. Försökte fixa med några beställningar på datorn men kunde bara inte koncentrera mig. Jag var ensam i butiken så jag stängde dörren, låste och satte dit skylten "Tillbaka snart". Satte mig på golvet bakom kassan och gned mig själv till en skön orgasm genom strumpbyxorna. Kan inte tagit mer än 1 min. Var så sjukt kåt!
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Hänt en gång, jobbar ju i en bokhandel så lägena är väl inte optimala. Men en gång blev jag så sjukt kåt out of the blue. Tror det var pga ägglossning eller så var det bara en sån dag. Oftast kan jag bara fokusera på annat så kan jag trycks bort känslan, men det gick bara inte den dagen. Försökte fixa med några beställningar på datorn men kunde bara inte koncentrera mig. Jag var ensam i butiken så jag stängde dörren, låste och satte dit skylten "Tillbaka snart". Satte mig på golvet bakom kassan och gned mig själv till en skön orgasm genom strumpbyxorna. Kan inte tagit mer än 1 min. Var så sjukt kåt!

Smidigt att fixa en snabbis för tjejer. Hade inte funkat lika bra att sitta bakom disken och runka själv genom byxorna.
 
J

JethroTull

Gäst
Hänt en gång, jobbar ju i en bokhandel så lägena är väl inte optimala. Men en gång blev jag så sjukt kåt out of the blue. Tror det var pga ägglossning eller så var det bara en sån dag. Oftast kan jag bara fokusera på annat så kan jag trycks bort känslan, men det gick bara inte den dagen. Försökte fixa med några beställningar på datorn men kunde bara inte koncentrera mig. Jag var ensam i butiken så jag stängde dörren, låste och satte dit skylten "Tillbaka snart". Satte mig på golvet bakom kassan och gned mig själv till en skön orgasm genom strumpbyxorna. Kan inte tagit mer än 1 min. Var så sjukt kåt!

Texten på skylten skulle varit "KOMMER snart"... ;)
 
Toppen