Någon som onanerar på jobbet nu?

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi har en lite relax med omklädningsrum, duschar och bastu på jobbet. För någon vecka sedan var jag kvar sent en fredag och det hängde en väska kvar i omklädningsdelen. Nyfiken som man är kikade jag lite och hittade en kollegas underkläder, det fick mig enormt kåt så det blev ett riktigt skönt sprut.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jobbar hemifrån idag. Varvar jobb med onani. Har en plugg i baken och runkar för fullt. Ska ha Teams-möte om en stund och tänker låta pluggen sitta kvar. Det är grymt att gnida sig på stolen lite och känna hur den rör sig samtidigt som man sitter i ett seriöst möte.
Helt sjukt härligt att göra så. Det älskar jag också och gärna med en skön metallring runt kuk och pung. Att under mötet sakta röra sig lite fram och tillbaka och känna pluggen massera skönt gärna med lite vibrationer som retar lite extra.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Runkar just nu. Har en kvinlig kollega som härstammar från indien. Hon är 30 år, ca. 160-165cm lång och har lite mer former än vanligt, utan att för den delen vara BBW/tjock. Idag kom hon till jobbet i en svart kort-kort kjol. Så fort jag såg henne fick jag ett kraftigt stånd. Varje gång jag ser henne så kommer kåtheten galopperandes. Så nu kunde jag inte hålla mig längre. Jävlar sicken vacker/sexig kvinna!
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jobbar inte längre, pensionär, men när jag jobbade hände det att jag gick in på toa när jag blev kåt. Hade några trevliga jobbarkompisar som jag var rätt kåt på. Det var unga killar, det jag gillar, som fick mig att bli styv. Särskilt på sommaren då dom gick omkring i kortbyxor. Hände ganska ofta och jag var tvungen att gå och runka av mig. Sprutade oftast i handfatet. Kraftiga härliga utlösningar blev det när jag tänkte på deras kroppar och kukar som var strax utanför dörren.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Är det någon som onanerar på jobbet nu? Sitter själv i mitt arbetsrum och onanerar i smy. Tittar på en kvinnlig kollega som har ryggen mot mig just nu.....en grymt läcker kollega.[}:)]
Är det någon mer som onanerat eller som planerar onanera på jobbet idag?

Meseekyou
Har runkat otaliga gånger på arbetstid, natt som dag. Ett tag åkte jag hem och knullade en ex-sambo en super snabbis några gånger.
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag arbetade som personlig assistent i 13 år. Hade varierande arbetstider, även sovande jour. Blev en hel del runkande och även en del knullande och avsugningar från kollegor. Det mesta skedde i personalrummet. På soffan, i sängen och toaletten. (Finns många tjejer/kvinnor inom vården som är kåta)

Senaste året har jag tyvärr bytt till industrin och har bara hunnit med 2 runk på toaletten. Och industrin har inte lika många kåta tjejer :cautious:
 
Toppen