någon som onanerar regelbundet i bilen?

O

Orustman

Gäst
Ska till Uddevalla strax.. Blir i allafall 2 ställen där ag kommer stanna och runka gott, o hoppas att någon skall komma....
 
O

Orustman

Gäst
Sitter alltid o runkar upp den goe när jag kör längre än 4 mil.. För att hålla mig vaken, för att det är skönt, för att kanske bli "ertappad"...
Verkar dock inte som att tjejer gillar att se/upptäcka det?
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Runkar ofta i bilen när jag kör längre sträckor och är det mörkt ute så klär jag ibland av mig en del eller helt och hållet.
Stannar ofta till på rastplatser eller andra lämpliga ställen och sitter antingen kvar i bilen eller går in i skogen en bit och runkar gott.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Nu under den mörka årstiden är det skönt att köra bil naken på kvällen och stanna till och runka en stund. Men lite sällskap vore gott. Mötas upp någonstans och fortsätta den nakna färden tillsammans.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt nån gång att man stannat för en skön stund. Då har jag gjort det avskilt med minimal risk för upptäckt
 
D

Drulen

Gäst
Det händer ju förstås att man blir kåt under längre körningar och halar fram kuken ur byxorna efter att ha klämt på den en stund. Brukar öppna skärpet och dra ner gylfen och låta kuken vara framme. Blir en härlig kukdoft i bilen som gör mig ännu kåtare. Sen enda jobbiga är att hitta något bra att spruta i så att man inte sarrar ner hela kupén och sig själv. Fick besöka en bensinmack med en stor jävla fläck över ena byxbenet. Har dock en misstanke om att lastbilschaffisar måste kunna "se ner" rakt i en personbil och se kuken som ligger framme mot ratten. Det är lite stressande. En lastbilschaffis vet jag såg mig särskilt som det var mitt på dagen *ouch*.
 

Dickpic

Aktiv medlem
Ålder
37
Kön
Man
Långkörning med bil som har autopilot kan vara det bästa som hänt mig sen smartphone kom. Jävligt gött att gilda fram på en nästan tom motorväg, knäppa upp byxorna och fantisera iväg en stund.
Och för att kommentera föregående talare, så tror jag lastbilschaufför har sett det mest längs och på vägarna. Så du gav han nog bara en till av många anekdoter :)
 
Toppen