Någon som praktiserar Self fuck?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Någon som praktiserar detta?
Jag tycker det ser otroligt hett ut och blir superkåt av det.
Har testat själv några gånger men det är svårt att behålla kuken inne.
Mottager tacksamt tips och ideer.
Annars är det väl bara fortsätta träna.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har gjort det några gånger och blir galet kåt av det. Det har krävts en hel del övning för att kunna göra det, men det har det varit värt. För mig var det en sak att först töja ut anus så att det kan ta emot en kuk utan att protestera. Sedan var det svårt att inte bli hård när den skulle in. Då är det helt omöjligt, för mig i alla fall, att få in den. Sedan har det krävts övning eller kanske vana att inte bli för upphetsad och komma medans man trixar med att få in den. Har man värmt upp rejält (töjt ut med fingrar, plugg eller dildo) och rundsmort rejält är det grymt att känna hur kuken sakta tränger in. Även om inte mycket mer än ollonet och några cm till som kommer in känns det mycket skönt. Att sedan spruta i sin egn rumpa är både skönt och väldigt kinky tycker jag.

Mina tips är ganska enkla... Öva på att få in större saker än din kuk, bli inte hård innan du ska trycka in kuken och försök slappna av så mycket det går när det är dags.

Länkar till två filmer på mig när jag gör det:

https://sv.xhamster.com/videos/self-fuck-and-cumming-in-ass-xhL0Zcw
https://sv.xhamster.desi/videos/self-fuck-with-anal-creampie-xhcC4b3
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har gjort det några gånger och blir galet kåt av det. Det har krävts en hel del övning för att kunna göra det, men det har det varit värt. För mig var det en sak att först töja ut anus så att det kan ta emot en kuk utan att protestera. Sedan var det svårt att inte bli hård när den skulle in. Då är det helt omöjligt, för mig i alla fall, att få in den. Sedan har det krävts övning eller kanske vana att inte bli för upphetsad och komma medans man trixar med att få in den. Har man värmt upp rejält (töjt ut med fingrar, plugg eller dildo) och rundsmort rejält är det grymt att känna hur kuken sakta tränger in. Även om inte mycket mer än ollonet och några cm till som kommer in känns det mycket skönt. Att sedan spruta i sin egn rumpa är både skönt och väldigt kinky tycker jag.

Mina tips är ganska enkla... Öva på att få in större saker än din kuk, bli inte hård innan du ska trycka in kuken och försök slappna av så mycket det går när det är dags.

Länkar till två filmer på mig när jag gör det:

https://sv.xhamster.com/videos/self-fuck-and-cumming-in-ass-xhL0Zcw
https://sv.xhamster.desi/videos/self-fuck-with-anal-creampie-xhcC4b3

Ja det var läckra filmer.

Problemet jag upplever är inte att få in kuken. Jag kan ta emot min dildo på 4,4cm i diameter. Problemet är att lyckas ha kvar kuken i röven när jag väl fått in den. Men jag får helt enkelt öva på tekniken. En vacker dag, har jag bestämt, så ska jag spruta i mig själv!
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det var läckra filmer.

Problemet jag upplever är inte att få in kuken. Jag kan ta emot min dildo på 4,4cm i diameter. Problemet är att lyckas ha kvar kuken i röven när jag väl fått in den. Men jag får helt enkelt öva på tekniken. En vacker dag, har jag bestämt, så ska jag spruta i mig själv!

För att inte kuken ska åka ur måste jag hela tiden hålla den inne med vänsterhanden. Gör jag inte det åker den väldigt lätt ut. Jag har sett filmer där killen inte behöver hålla kuken inne, men jag är inte där ännu.

Lycka till!
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Någon som praktiserar detta?
Jag tycker det ser otroligt hett ut och blir superkåt av det.
Har testat själv några gånger men det är svårt att behålla kuken inne.
Mottager tacksamt tips och ideer.
Annars är det väl bara fortsätta träna.
Spännande, har kommit så långt att ollonet når förbi anus så det borde funka. Får nu försöka få in ollonet också.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som praktiserar detta?
Jag tycker det ser otroligt hett ut och blir superkåt av det.
Har testat själv några gånger men det är svårt att behålla kuken inne.
Mottager tacksamt tips och ideer.
Annars är det väl bara fortsätta träna.
Har också försökt. Fått in ollonet, men inte mer. Tror jag fick urinvägsinfektion av detta en gång. Men jäkligt hett
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min är för kort men jag är inte så intresserad heller, räcker bra med att runka på vanligt sätt eller så klart ha sex med en kvinna.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var tonåring testade man ju allt. Lyckades aldrig , liksom att sugas sig själv . Närmaste dör var o nudda toppen av ollon med tungan . Internet fanns ju ej utan man hörde mest ryckte bland kompissnack. Vissa kunde. Göra så
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har lyckats att spruta i mig själv några gånger, hur skönt som helst. Vore dock coolt med assistans, verkar som att det är ovanligt?
Hur lång är din kuk? Min är 16-17 i styvt tillstånd och slak är den såklart kortare. Jag når precis fram till anus, men klarar inte få in ollonet…
 
P

PumparN

Gäst
Hur lång är din kuk? Min är 16-17 i styvt tillstånd och slak är den såklart kortare. Jag når precis fram till anus, men klarar inte få in ollonet…

Styvt 20,5
Slak osäker, men inte en shower kan jag lova! Skäms över hur liten den ser ut slak.
Jag fattar, jag hade samma problem i början. Kör framför en spegel och kolla videos eller få en privatlektion av någon;)
 
Last edited by a moderator:

Kipsus

Medlem
Kön
Man
Jag gjorde en kopia av min kuk, satte ett gummi på kuken som var hård som sten och sen smetade jag på gips utanpå gummit. Gipset stelnade fort och när kuken slaknade kunde jag ta av formen som jag hade gjort. Gummit satt kvar i gipset så jag fyllde upp den med ny gips som var tunnflytande, efter en dag var det riktigt torrt så jag kunde knacka av det yttersta gipset och hade en fin kopia av min styva kuk. Trädde på ett gummi och smorde in rövhålet med lite olja och sen var det bara att sätta sig och låta kuken glida in i röven. Fantastisk upplevelse.
 
Last edited:

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Jag har gjort det några gånger och blir galet kåt av det. Det har krävts en hel del övning för att kunna göra det, men det har det varit värt. För mig var det en sak att först töja ut anus så att det kan ta emot en kuk utan att protestera. Sedan var det svårt att inte bli hård när den skulle in. Då är det helt omöjligt, för mig i alla fall, att få in den. Sedan har det krävts övning eller kanske vana att inte bli för upphetsad och komma medans man trixar med att få in den. Har man värmt upp rejält (töjt ut med fingrar, plugg eller dildo) och rundsmort rejält är det grymt att känna hur kuken sakta tränger in. Även om inte mycket mer än ollonet och några cm till som kommer in känns det mycket skönt. Att sedan spruta i sin egn rumpa är både skönt och väldigt kinky tycker jag.

Mina tips är ganska enkla... Öva på att få in större saker än din kuk, bli inte hård innan du ska trycka in kuken och försök slappna av så mycket det går när det är dags.

Länkar till två filmer på mig när jag gör det:

https://sv.xhamster.com/videos/self-fuck-and-cumming-in-ass-xhL0Zcw
https://sv.xhamster.desi/videos/self-fuck-with-anal-creampie-xhcC4b3
Jisses vad gott det ser ut, jag har inte lyckats själv ännu. ❤️
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har fortsatt öva och har vart nära att spruta i mig själv några gånger, men den har åkt ut i sista sekund. Kan dock säga att jag blev lite lätt beroende. Gör det lite då och då. På jobbet, i duschen, framför TV’n när barnen gått och lagt sig. För ett par dar sedan gjorde jag det i bilen på vägen hem från jobbet. Tryckte in kuken och satte mig till rätta i sätet, sen gungade jag fram och tillbaka medans jag körde, så kuken rörde sig lite in och ut. Var gudomligt skönt i en kvart tills den åkte ut. Men jag fortsätter träna.
 
Toppen