Någon som praktiserar Self fuck?

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Någon som praktiserar detta?
Jag tycker det ser otroligt hett ut och blir superkåt av det.
Har testat själv några gånger men det är svårt att behålla kuken inne.
Mottager tacksamt tips och ideer.
Annars är det väl bara fortsätta träna.
Är rätt så nära att lyckas nu, undrar vilket håll du har ollonet på när du får in den? Bara lägger ner kuken och stoppar in ollonet eller du vrider den ett halvt varv?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag var ung gjorde jag flera försök. Fick in ollonet precis i analöppningen, men lyckades aldrig komma in ordentligt...
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Försökte massa ggr som ung. , funkade ej lyckades slicka Toppen . Men sprutade mig själv i ansiktet många. Ggr på detta sätt , ben överv huvud
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
När hag var yngre så gick det rykte om en kille som jag kännde ytligt att han kunde suga sig själv, inte bara att han kunde nå ollonet med tungan, utan att han verkligen kunde suga, såg det aldrig själv, tyvärr, men vet flera som påstod sig ha sett det. Killen var väldigt duktig på judo, så han var väldigt vig, sen har han en stor kuk, vigheten och kuken har jag sett, så tror nog att han kan det. Vet inget om honom idag.
Har ju självklart försökt själv, men fattas ju en bra bit.
 

Ruskpick

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
När man var ung och vig (vältränad) fixade jag self-suck ofta. Fick in hela ollonet i munnen och lite till ibland. Väldigt skönt och upphetsande. Men self-fuck har jag aldrig testat som den här tråden egentligen handlar om.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Någon som praktiserar detta?
Jag tycker det ser otroligt hett ut och blir superkåt av det.
Har testat själv några gånger men det är svårt att behålla kuken inne.
Mottager tacksamt tips och ideer.
Annars är det väl bara fortsätta träna.
Det är riktigt gott att göra det på sig själv jag började träna i kanske 15-år åldern och det tog kanske två år. Innan jag lyckades få in lite mer än ollonet. Jag höll på till jag var ca 30. Sedan blev jag stelare. Jag hade träffat en kvinna som car oerhört stressande för mig, fick mycket stressproblem som i huvudsak satte sig i ryggenmen det var daglig stretch som gällde. Jag låg på rygg, sträckte ett ben åt gången rakt upp och drog det mot mig. Gjorde övningen varje dag och jag blev smidigare och smidigare och till slut då
 
Toppen