Dildolover
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Tycker också att epilering fungerar bäst.Jag epilerar. Det håller sig längre än rakning huden känns väldigt mju och len.
Tycker också att epilering fungerar bäst.Jag epilerar. Det håller sig längre än rakning huden känns väldigt mju och len.
15 - 18 låter håret växa? Trodde de flesta i den åldern var "anti-hår".På mitt gym är det nog 50/50,
så pass vanligt att man knappt reflekterar över det.
kan nog säga att de allra yngsta som är där, 15- ca 18 år låter håret växa men där över rakar nog ungefär hälften sig helt. Typ alla trimmar nog i någon form.
jag trår det va mer så för några år sen15 - 18 låter håret växa? Trodde de flesta i den åldern var "anti-hår".
Där ser manjag trår det va mer så för några år sen
Vad får man betala för det?Jag går regelbundet till en salong och blir vaxad. Är så bra att få hjälp. Tycker det är svårt att se vad man gör själv, särskilt i rumpan
Jag tycker dom flesta är rätt anti-hår. Förutom några få som gör det mer som ett statementjag trår det va mer så för några år sen
Oj.Jag går regelbundet till en salong och blir vaxad. Är så bra att få hjälp. Tycker det är svårt att se vad man gör själv, särskilt i rumpan
Priset varierar har jag förstått men på min salong betalar jag 645 kr för en fullständig brasiliansk vaxning.Vad får man betala för det?
Gör de även killar, vet du det?Priset varierar har jag förstått men på min salong betalar jag 645 kr för en fullständig brasiliansk vaxning.
Jag bor inte i en småstad men jag vet att det finns en salong i Gagnef som utför brasiliansk vaxning. Så möjligheten finns även på mindre orter. Tyvärr så utför runt 80-90% av salongerna brasilianskt endast på kvinnor.Oj.
Hade inte koll på att det fanns salonger som gjorde sånt. Antar att du inte bor i en småstad![]()
Finns vad jag vet salonger i Stockholm som även vaxar killar. Men jag vet inte närmare.Gör de även killar, vet du det?