Någon som runkat med sin bror?

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Kan du inte berätta lite mer...
om vi nu ändå ska ägna en hel tråd åt detta :)

Skulle oxå va intressant att få höra lite mer historier.
Själv har jag inga syskon, så tyvärr kan jag inte bidra
med något kul själv...
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag har runkat med både min bror och en kusin. Det var när vi var yngre, då man utforskade sig själv, det fortsatte även högre upp i åldrarna. Sist jag runkade med brosan var för några år sedan då vi kollade på porr tillsammans, satt brecvid varandra i soffan och runkade, saknar det liute faktiskt.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade i samma rum som bror under våra tecken när vi sov god släkting , bägge kom i våra kallingar sedan , talade aldrig om det , rörde ej varandras
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag runkade ofta ihop med två kusiner när jag var 12-13 år alltså många år sedan. Vi hade en koja i skogen bakom husen där vi bodde där vi hade allt möjligt hemligt som man hade i den åldern bland annat några lektyr som vi tittade storögt i och även runkade ihop till. Några av gångerna så hade vi med oss en tjej från samma klass som också var med å onanerade. Vi killar var allt för nervösa för att våga röra henne å så trodde man ju att hon kunde bli med barn, men det var häftigt att få se henne onanera framför oss och runka samtidigt.
 

Thomswede66

Medlem
Kön
Man
Det var min brorsa som är två år äldre som lärde mig runka när jag var typ 11. Sen ville han alltid runka med mig efter plugget innan morsan och farsan kom hem. Han satt naken i sitt rum och ville vi skulle runka tillsammans.
Han är gift och har barn nu, men det händer att vi ses och kollar på porr och runkar fortfarande!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var ung runkade jag med min kusin lika gammal som jag, var bara 8-9år så det var torra orgasmer. Min kusin var en tjej hade inte blivit kvinna än. När hon kom upp i tioårs åldern fick hon sin första mens, min sperma kom också tidigt du slutade vi. Min kusin fortsatt däremot att onanera med min två år yngre styvsyster, men jag fick inte vara med. Gjorde mig inte så mycket kunde ha det skönt på egen hand.
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Ja, jag och brorsan som är tre år yngre än mig gjorde det en del när vi var barn. Ibland också tillsammans med grannpojkarna, två bröder som var i samma ålder som oss. De hade parabol och brukade under mycket smusslande spela in porrfilmer som gick mitt i natten, dem såg vi på tillsammans efter skolan innan föräldrarna kom hem från jobbet. Vi höll nog på med det tills jag va ca 13-14 år skulle jag tro.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har ingen bror men min bästa vän hade en lillebror. Vi var väl runt 8år han vad 6år, jag och min bästa vän hade runkat tillsammans några gånger, men inte kommit visste inte var det var. Hittade deras föräldrars porrfilm var på VHS på den tiden. Jag och min vän började titta och även runka. Hans lillebror såg hur vi gjorde började göra som vi han runkade snabbt. Efter några minuter så kom han vi visste inte riktigt vad som hänt. Var tvungen att prata med någon blev deras pappa. Han var förstående sade att Anders som lillebrorsan hette nog fått en orgasm. Han berättade att de är så ni kom till jag fick det med eran mamma.
I hennes fitta undrade vi, skulle kanske inte utryckte det på det visste men ja svarade Nils som var pappans namn. Men det var skönt men hur blev vi till. När ni blir äldre kommer ni att spruta sperma som de på filmen. Vi slutade runka tillsammans två år senare fick jag min första orgasm då det kom sperma. Hade fått några torrorgasmer innan. Vet inte men tror min mamma snart förstod vad jag gjorde kanske hade sett mig vet inte. Mamma tycket väl att det var normalt, mina porrtidningar slängde hon, men jag hittade ett bättre gömställe.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkade ofta ihop med två kusiner när jag var 12-13 år alltså många år sedan. Vi hade en koja i skogen bakom husen där vi bodde där vi hade allt möjligt hemligt som man hade i den åldern bland annat några lektyr som vi tittade storögt i och även runkade ihop till. Några av gångerna så hade vi med oss en tjej från samma klass som också var med å onanerade. Vi killar var allt för nervösa för att våga röra henne å så trodde man ju att hon kunde bli med barn, men det var häftigt att få se henne onanera framför oss och runka samtidigt.
Det där känner man igen på pricken! Hehe…
 

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag har runkat med både mina styvbrorsor och en kusin när vi var i tidiga tonåren. Detta var innan internetporren hade blivit lättillgänglig, så man fick ju dela på VHS:er och porrblaskor. Härliga tider! Kusinen och jag sög även varandra ibland. Tycker ändå att det är lite fint med den typen av manlig gemenskap. Klart man ska hjälpa en kåt broder i nöd!
 
Toppen