Någon som testat Bathmate?

Furuba

Ny medlem
Kön
Man
men hallå eller, gör det inte skitont att få stånd efteråt då?[:0] jag menar, tekniskt sett blir ju kuken överfylld med blod??
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Den här har exact samma funktion som en kukpump.
Jag använde kukpump av och till i 4 år - en som man kan använda med luft- eller vatten-vacuum. Blodkärl kan lätt brista om man pumpar för mycket vacuum - och man känner det inte. Feta blåmärken som följd, men de läks och försvinner väldigt snabbt. Alltså, varning - använd inte pumpen medan du väntar på sexdejten. Blåmärken uppstår som sagt VÄLDIGT lätt.

Man märker en enorm skillnad i storlek och tjocklek redan vid första användningen, men kuken ser inte naturlig ut. Den ser uppblåst ut. Dessutum återgår kuken snabbt till sin normala storlek så fort den slaknar. Jag märker först nu skillnad i varande storlek efter åratal av användning. Det lär definitivt ta mer än bara 6 veckor att få storleksskillnad.

Däremot ska det sägas att jag inte använde min pump varje dag, men åtminstone vid varje runktillfälle. Ungefär 2-3 ggr i veckan.
 

SnowRun

Ny medlem
Kön
Man
Har den hemma nu, har bara använt den en vecka så kan inte uttala mig om effekten. Har aldrig använt luftpump och kommer aldrig att använda en sådan. Dock kan jag säga att kuken inte ser uppblåst ut efter att ha använt Bathmate utan proportionerna är helt normala men större. Inga blåmärken eller ömheter har uppstått.
 

floapo

Ny medlem
Kön
Man
jag tror bara det e skitsnack.. det går inte att få kuken större än vad den redan är.. pengarna i sjön är min åsikt, fast det kanske e sköt med den :)
 

desique

Ny medlem
Kön
Man
Har den hemma nu, har bara använt den en vecka så kan inte uttala mig om effekten. Har aldrig använt luftpump och kommer aldrig att använda en sådan. Dock kan jag säga att kuken inte ser uppblåst ut efter att ha använt Bathmate utan proportionerna är helt normala men större. Inga blåmärken eller ömheter har uppstått.

Hur har det gått??
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag har också införskaffat en sådan, har haft den i 5 dagar nu och tycker den funkar bra, kan inte se något varande resultat ännu, men den är fin efter man använt den. Kuken blir större och grövre. Inga blåmärken eller så, gör inte heller ont.. Ska fortsätta använda denna.

Blir den större sen så är det ju bra, om inte så är den större ett tag efter man använt den. Jag är nöjd.
 

TheSandman

Ny medlem
Kön
Man
Skulle va kul att höra hur det går för er som använder den.
Väldigt skeptisk till den själv eftersom den i praktiken fungerar som en vakuum-pump, bara med vatten istället..
 

-T-

Medlem
Kön
Man
Är också fundersam på denna. Undrar ni som har testat den är den bättre än andra pumpar?
Jag blev mest nyfiken på den eftersom den inte har ett handtag som man måste hålla koll på.
 

-T-

Medlem
Kön
Man
Är också fundersam på denna. Undrar ni som har testat den är den bättre än andra pumpar?
Jag blev mest nyfiken på den eftersom den inte har ett handtag som man måste hålla koll på.

Nu har jag själv beställt denna produkt. Så jag kan informera hur det känns och blir allt eftersom den används ;) om intresse finns då
 

-T-

Medlem
Kön
Man
Jag är minsann mycket nyfiken för hur det gått för er som köpt den
Jag kan säga att jag blev förvånad över resultatet, har använt andra typer av pumpar, men de har inte gjort samma resultat.
Får kanske återkomma med statusrapport för det mer långvariga resultatet. Men som sagt att det korta är förvånande bra.:)
 

sextomten

Medlem
Kön
Man
Funderar på en Bathmate i eget syfte. Har väl normalstor kuk, men visst vore det kul att runka en grövre (inga skamliga förslag nu, jag är hetero) :). Tror personligen inte på långvariga effekter, det jag är ute efter är temporärt större kuk och förhoppningsvis skönare orgasmer. Skulle en Bathmate kunna hjälpa till med det?
 
Toppen