Nån ni känner

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Om ni skulle upptäcka att någon här på forumet är någon ni känner, skulle ni då konfrontera denne med vad ni upptäckt?
 

eightinches

Ny medlem
Kön
Man
Det beror helt och hållet på hur väl jag känner den personen. Det som är bra är att de flesta är lika hemlighetsfulla med sin närvaro på den här typen av sidor. Är man här och råkar hitta någon man känner så är den personen troligen lika förvirrad över upptäckten som jag...[:eek:)]
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Nej, antagligen inte....Men det beror ju förstås på vilken relation man har till varann.....
 

pack

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle kontakta personen direkt. Vi har ju alla samma intresse här, att onanera. :D:D:D
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Om ni skulle upptäcka att någon här på forumet är någon ni känner, skulle ni då konfrontera denne med vad ni upptäckt?

Nej, det skulle jag inte göra, att vara medlem på den här typen av sidor kanske är nåt som folk inte vill skylta med.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Det beror nog mycket på vem det är... Skulle vara pinsamt om man t.ex. hittade farsan här. :D
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Intressant ämne tycker jag (har funderat runt det tidigare). Jo, jag skulle bli glad om jag kom på att någon jag känner är härinne på ona. Om jag skulle ge mig själv till känna? Hm, beror på om jag tror att personen i fråga skulle bli glad över att se mig här. Jag kan inte se något pinsamt i att vara härinne varken för min egen del eller för någons annans ... men men beror på situationen kanske ....
 
G

Guest

Gäst
Har faktiskt hitta en person här inne som jag känner. Han har bild på sig med ansikte. Har inte gett mig till känna då jag själv valt att inte ha någon bild på mitt ansikte och fortfarande vara relativit "okänd". Känner inte heller personen specillt bra mest till namn och utseende.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag funderar väl mest på vad syftet med en sådan konfrontation skulle vara??

Skulle du själv uppskatta att bli "uthängd":sleep:

Jag har blivit "hittad" av någon, men den personen var väldigt hänsynsfull och diskret, och vi känner inte varann IRL och han hade ett bra uppsåt med att fråga om jag var jag...han ville nämligen inte att mina noveller skulle bli stulna av någon!!
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
nej har inte hittat nån jag känner här inne, har heller inte letat :)

fast jag skulle nog inte säga nåt. av samma anledning som att jag inte skulle vilja bli "avslöjad"
 
G

Guest

Gäst
För Ca ett år sedan så tipsade jag en nära vän till mig om onanera.se, på den tiden det bara var ett forum. Senare när vi fick små fina krypin så slösurfade jag in hos denne utan att veta att det var just min vän, till jag läste hans presentation.Det första jag gjorde då var att skriva ett meddelande i stil med "Haha, tjenare din gamle smygrunkare är du här iaf!". Men tja, antingen smyger han omkring med ett annat alias eller så slutade han besöka onanera ;)

riktigt nära vänner = gliringar ok
bekanta = kanske bäst att vara tyst

Det är iaf min åsikt :)
 
Ålder
40
Kön
Man
jadu kapten, tydligen var det inte ok att ge honom en gliring...tycker du var taskig som förlöjligade honom så pass att bytte alias. speciellt sedan du själv hade tipsat honom att gå in här

man får väl helt enkelt känna efter från person till person hur denne skulle reagera, här har vi ett exempel på en typiskt korkad grabbig kommentar

det är iaf MIN åsikt...
 
G

Guest

Gäst
Det beror väl som sagt på. Om det personen skrev här gjorde mig intresserad, och mycket sugen på mer, så kanske, men jag skulle nog fiska lite mer information först. Om jag däremot inte var intresserad av att utveckla något skulle jag bara läsa nyfiket.
 
Toppen