Nån ni känner

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Om ni skulle upptäcka att någon här på forumet är någon ni känner, skulle ni då konfrontera denne med vad ni upptäckt?

Nej, det skulle jag inte göra, att vara medlem på den här typen av sidor kanske är nåt som folk inte vill skylta med.

Håller med! Det här är ingen sida som man säger till alla att man är medlem på [^] Och nej jag skulle inte börja prata med en person som jag kände här på onanera :D
 
G

Guest

Gäst
Ja, inte vet jag . Men om nu man skulle känna igen någon eller själv bli igenkännd "so what"?
Kan förstå de yngre medlemmarna att de inte vill råka svara på sin farsas/morsas inlägg här, men annars så har "pryda" människor inget här att göra.[:cool:]
Om nu nån annan som är medlem här på Ona skulle säga något eller pika mig eller nåt , "so what" de har ju också hittat hit av nån anledning.:oops:
Men man kan ju ta det lite piano om man konfronterar nån! :cool:
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Jag skulle inte konfrontera den personen. Blev jag konfronterad skulle jag tycka det var pinsamt, och förmodligen förneka! Jag har ju valt att inte avlsöja min identitet här, och då ska det också vara mitt val om jag vill avslöja den för någon här...
 
G

Guest

Gäst
Om ni skulle upptäcka att någon här på forumet är någon ni känner, skulle ni då konfrontera denne med vad ni upptäckt?

Nej varför det? Roligare att få fortsätta läsa vad sin kompis skriver här :)
 
G

Guest

Gäst
jadu kapten, tydligen var det inte ok att ge honom en gliring...tycker du var taskig som förlöjligade honom så pass att bytte alias. speciellt sedan du själv hade tipsat honom att gå in här

man får väl helt enkelt känna efter från person till person hur denne skulle reagera, här har vi ett exempel på en typiskt korkad grabbig kommentar

det är iaf MIN åsikt...

:) Vad skönt att du fick avreagera dig lite. Nästa gång tycker jag du ska lämna moralkakorna på skrivbordet och läsa igenom den kommentar du vill angripa en extra gång. För du kanske missar andemeningen i den om du inte läser den på riktigt?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, inte vet jag . Men om nu man skulle känna igen någon eller själv bli igenkännd "so what"?
Kan förstå de yngre medlemmarna att de inte vill råka svara på sin farsas/morsas inlägg här, men annars så har "pryda" människor inget här att göra.[:cool:]
Om nu nån annan som är medlem här på Ona skulle säga något eller pika mig eller nåt , "so what" de har ju också hittat hit av nån anledning.:oops:
Men man kan ju ta det lite piano om man konfronterar nån! :cool:

Jag håller med dig Kenta. Kanske skulle jag glira lite som Kapten Krok oxå ?
Fast å andra sidan har ju jag valt att hålla en profil, (inte kodisen ) som jag inte skulle skämmas för ifall nån av mina barn skulle hitta hit.
 
Toppen