NAAAAKET!

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jadå klart man gillar det, fast inte i trädgården, blir lite pinsamt då :oops:. Men när man är ensam hemma så blir det naket inomhus :).
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Efter att ha kört 54 mil på hojen så sitter jag naken vid min dator riktigt svettig!
Kommer snart att ta en dush, vem vet vad som händer då :D

F
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Självklart!
Det är en stor njutning att gå omkring naken:oops: Också i trädgårdens hörn skyddade för insyn. Brukar ibland på sommaren göra morgongymnastik på altanen. Härligt!
Och så förstås: att sola naken på altanen är höjdpunkten!:cool: Det blir förstås ett och annat sprut också
 

duschrunkarN

Ny medlem
Kön
Man
Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
Härlig historia där, synd att de inte blev något av det.


Onanera mera!
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
Härlig historia där, synd att de inte blev något av det.


Onanera mera!

Jo jag hade gärna velat ha mera, fast jag glömde skriva att hon var cirka 15 år yngre än jag. Lovlig var hon väl men inte mer än nätt och jämt. Det som förvånade mig var att hon måste ha bort hemma hos föräldrarna men hon gick väl naken när de inte var hemma.
Jag håller med om att man skall onanera mera. Det kan aldrig bli för mycket av det. Det lär ju dessutom vara nyttigt trots att det är så förbannat skönt. Skall för övrigt snart lägga mig och runka riktigt länge innan jag somnar. Har byggt upp mig genom att gå omkring naken de senaste tre timmarna - med persiennerna fördragna för säkerhets skull. Kuken visar jag bara i min avatar för Onaneras fluktare.
 

duschrunkarN

Ny medlem
Kön
Man
Visst är det skönt att gå omkring naken hemma och smårunka lite. Men man får kanske tänka på att man inte visar sig alltför mycket framför fönstret, om man nu inte vill att de i huset mitt emot skall se en.
För många år sedan bodde jag i ett höghus där tjejen som bodde mitt emot ofta gick omkring naken. Jag tog också av mig kläderna och hoppades hon skulle se mig och min kuk som halvstod. Jag vet inte om hon gjorde det men när jag mötte henne utanför så log hon i alla fall lite generat. Ja, hon var snygg i t-shirt och tighta jeans också.
Nej, det blev inget mer och jag motstod frestelsen att runka i hennes åsyn. Men jag gjorde det för mig själv sedan och tänkte på hennes svarta fittbuske och fasta bröst. Det var på den tiden då tjejer inte brukade raka bort busken. Behöver väl inte säga att det blev ett rejält sprut av sperma ut från kuken.
Härlig historia där, synd att de inte blev något av det.


Onanera mera!

Jo jag hade gärna velat ha mera, fast jag glömde skriva att hon var cirka 15 år yngre än jag. Lovlig var hon väl men inte mer än nätt och jämt. Det som förvånade mig var att hon måste ha bort hemma hos föräldrarna men hon gick väl naken när de inte var hemma.
Jag håller med om att man skall onanera mera. Det kan aldrig bli för mycket av det. Det lär ju dessutom vara nyttigt trots att det är så förbannat skönt. Skall för övrigt snart lägga mig och runka riktigt länge innan jag somnar. Har byggt upp mig genom att gå omkring naken de senaste tre timmarna - med persiennerna fördragna för säkerhets skull. Kuken visar jag bara i min avatar för Onaneras fluktare.

Jadu du låter som en livsnjutare i stora drag, bara till att hoppas att det var ett skönt runk du fick.

Onanera mera!
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Här går man naken så fort tillfälle ges. sover naken och reser mig och går ut för morgonpinken.
Vill jag så fortsätter jag ytterligare ett par meter ner till sjön för ett morgondopp eller så sitter man
bara stilla på bryggan och njuter av tillvaron.
Kläder.. det åker på vid behov och idag har inget behov av kläder funnits tack vare det fina vädret.
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Går ofta naken, så fort man kan. Skönt med kuken dingalande när den inte står för fullt förstås. Ofta blir jag väldigt kåt av att gå naken och gillar gå ut på balkongen med fullt stånd. Väldigt upphetsande att tro att någon kanske ser en då.:)
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Kan inte låta bli. Åkte ut på en skogsväg för ett par dagar sedan. Gick ur bilen och drog av alla kläderna. Gick runt ett tag fullt synlig från vägen, där det gick förbi bilar med jämna mellanrum. Helskönt att riskera bli upptäckt.
 

mv

Medlem
Kön
Man
Jag badar alltid naken - nakenbad- avskyr blöta badkläder.
I trädgården kan jag vara naken så mycket jag vill och är det ofta när det är varmt nog.
Inomhus är jag utan kläder när det passar.
Att jag går omkring naken behöver inte i sig medföra att jag är eller blir kåt. Men visst händer det - och då är det ju nära till hands![^]:p
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Går inte naken hemma så ofta men är nakenbad som gäller när jag ska till stranden. Testade det för ca 6-7 år sen och märkte hur mycket trevligare det var :)
 
Toppen