Naked attraction

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Hej,
Är bara lite nyfiken på om det är fler här som tittar på programmet, eller ännu bättre någon som varit med eller sökt??

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
För många fula kroppar för att jag ska få något utbyte av programmet. :cautious:

Sökte men fick avslag. Redaktionen hade aldrig tidigare sett en så välhängd och vacker man. Icke representativ. Hade blivit för mycket både för deltagare och publik. :unsure:

Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
jag tycker det är typ kul
ibland finns det nån goding
har strömningtjänster så jag spolar...

norska är bäst, de är typ mer på att filma "detaljer", finska är kul för att de är lite olika oss, men konstigt nog mer pryda i sin filming

svenska är väl sådär

engelska varianten kan vara okej

inte mycket att runka till, men gillar att kolla på nakna människor i udda situationer

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Såg ett äldre N A engelska igårkväll...
Var sådär, lite tråkiga personer
Vill gärna att det är lite galna och färgstarka personligheter

S110

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej,
Är bara lite nyfiken på om det är fler här som tittar på programmet, eller ännu bättre någon som varit med eller sökt??
Jag tycker det skulle vara fint att träffas några killar och göra detta live. Tex en sitter i soffan och dem andra kommer in nakna så får man välja en att ha sex med inför dem andra. Så får en ny sitta i soffan

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag tycker det skulle vara fint att träffas några killar och göra detta live. Tex en sitter i soffan och dem andra kommer in nakna så får man välja en att ha sex med inför dem andra. Så får en ny sitta i soffan
Jo det skulle vara något det. :p

Toppen