Naken med tjejens mamma när jag var 18

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Förmodligen kommer ingen fortsättning då han upplevde det som pinsamt, men fastnat på näthinnan i alla fall -) borde ju varit tidigt 80-tal om nudde67 var 16 år då men visst hade man uppskattat lite mer info från han story om ulla
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt mig också mamman kom på mig, han sa till mig att titta på hennes slida vad de var skönt att bli smekt kan var bra för min dotter.
När jag förlorade min oskuld med hennes dotter som också var oskuld gick hon två orgasmer innan jag kom. Onani tycker inte jag är pinsamt alla gör det, själv nästan varje dag även om jag inte får orgasm är det skönt.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Badade bastu en gång med tjejen, hennes lilla syster och mamma. Var lite konstig känsla, kommer ihåg att hennes mamma satt lutad mot väggen med ena benet uppdraget, så rakt in i skåran, hade lite särade läppar.
Kan bara säga att det var varmt och jag var tvungen att sitta där tills alla hade lämnat. För min kuk var stenhård och hade vart omöjlig att dölja pm jag försökt att gå ut.
Hade ett skönt knull med tjejen efter bastun, men mina tankar var på mammans fitta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har också bastat med ed fd flickvän både min flickvän och hennes skrevade som man såg allt. Mamman var med diskret men mormor var inte heller blyg var ju hennes bastu. Jag fick ett kraftigt stånd mormor bara log du regerar som en man, mina tre barnbarn är vackra, hade varit underliga om du inte blivit hård. En månad senare blev jag ensam med mormor i bastun fick den bästa avsugning någonsin gammal var äldst. Flickvännen hade aldrig sugit mig ville inte och jag pressade henne inte, för mig räckte det att ibland få slicka henne och ligga med varandra.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mormodern är nu tyvärr avliden att flickvännen var där ofta hade delvis för att mormor hade en del sexleksaker, skaffade efter att hennes man avlidit. Fanns ett vibrerande ägg som var flickvännens favorit. Fick använda det om hon gjort rent efteråt. De onanerade aldrig tillsammans med mormor, systrarna kanske gjorde det någongång men är inte säker. Är inte min sak det är deras ensak.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med mormor var ju med min flickvän jag hade efter den som jag förlorade min oskuld till. Hennes mamma såg jag naken i bastun men hon var diskret och skrevade inte på benen så en svart hårig triangel var allt jag såg. Men med tre nakna kvinnor i över tonåren tvillingar på 17 och 19år min flickvän, mormor gjorde att jag fick ett kraftigt stånd. Tvillingarna var inte så vanna så att de tittade intresserad upptäckte jag.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Detta med mormor var ju med min flickvän jag hade efter den som jag förlorade min oskuld till. Hennes mamma såg jag naken i bastun men hon var diskret och skrevade inte på benen så en svart hårig triangel var allt jag såg. Men med tre nakna kvinnor i över tonåren tvillingar på 17 och 19år min flickvän, mormor gjorde att jag fick ett kraftigt stånd. Tvillingarna var inte så vanna så att de tittade intresserad upptäckte jag.
Tvillingar på 17 och 19 år.
Det måste va tidernas mest utdragna förlossning. :LOL:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tvillingar på 17 och 19 år.
Det måste va tidernas mest utdragna förlossning. :LOL:
Man får läsa några ggr för att förstå. Jag tolkar det som tre kvinnor i övre tonåren. Tvillingar på 17 år, den tredje på 19 år. Och sedan hans flickvän och sen mormor. Så det var nog rätt som han skrev ändå.

Men ibland är det hart när omöjligt förstå när många som skriver här har missat varenda svenskalektion då de gick i skolan. Stavar som nötter och missar ofta punkt, kommatecken, stor bokstav etc... Man får ofta känna sig som detektiv för att lösa 'ordgåtorna'...
 
Toppen