naken på stranden

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Börjar bli strand väder brukar sola naken på vanlig strand är så skönt att vara naken visa sin renrakade kuk ligga där med stå kuk när andra kan se den och ligga och små runka är super Nice någon mer som brukar göra det ?
 

Vickeliten

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag annonserar i kontakttidningar och vill träffa par som knullar när jag runkar. Kvinnor är lite blyga, så det är bäst att träffa par. Du kan ju sitt på lite avstånd i smyg och titta på. Jag har även några onanikompisar som jag träffat på PRO. Många pensionärer är kåta och vill visa upp sig. Jag är 66 år och runkar varje dag.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mm härligt att runka på stranden gjorde det föra veckan när det var så varmt. Sätt i solstolen med mina vita trosor på, satte och smekte mig utan på dom drog sakta fram min kuk och drog av trosorna till knäna. Och runkade en mitt bort var r kvinna som tittade på. Tog av trosorna helt och sprutade jätte mycket i trosorna medan kvinnan såg på.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag annonserar i kontakttidningar och vill träffa par som knullar när jag runkar. Kvinnor är lite blyga, så det är bäst att träffa par. Du kan ju sitt på lite avstånd i smyg och titta på. Jag har även några onanikompisar som jag träffat på PRO. Många pensionärer är kåta och vill visa upp sig. Jag är 66 år och runkar varje dag.
Härligt! Så man kan träffa onanikompisar på PRO? jag är 65 men har inte börjat ta kontakt med pensionärsorganisationerna än. Jag känner mig inte gammal nog....hehe
 
Toppen