Nakenbad 2025

Nudistkillen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan man få några fina tips på Nakenbad eller överhuvudtaget något eller några ställen där man kan vara naken och kanske även få se något typ runkande och sugande eller till och med slickande i närheten av Nyköping/Oxelösund???
Det närmaste ställena där det händer är nog Malsjön eller Björndammen.
Björndammen är oftast ett säkert kort.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Ska strax ta en sväng till gustavsbergs nakenbad. Någon som är där roller ska dit idag?

Hotswinger

Medlem
Nån erfaren nakenbadare som kan berätta vilka nakenbad ni gillar mest och varför? Top 3 eller top 5 lista typ.
Jag och min sambo badar ofta nakna, oftast i Skåne där vi bor. Våra favoriter är Svanrevet i Skanör, Ålabodarna i Landskrona och Yngsjö i Åhus. Anledningen är att de lockar många besökare, folk kan ta ett nej och det är härlig stämning. Vi har haft flera "givande" möten med både kvinnor och män på dessa nakenbad. Ser fram emot sommaren!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Gillar att bada naken och även ligga i solen naken. Har väl inte riktigt hänt någon gång, men om någon skall bli till exempel insmord på ryggen kan det även bli brösten och framsidan. Om några skulle ha sex lite fel ställe är som en gemensam bastu kan man inte se en naken kvinna utan ha sex i tankarna. Är det svårt missar den många vackra lättklädda och nakna kvinnor.
Men nakenbad inte ännu är nog lite för kallt ännu, men än sjö kanske men nog inte havet än.

Runkarofta

Aktiv medlem
Nix men du Kärsön, Ågesta, Bogesund, Breviksbadet, Älgö, Lövnäsbadet är de jag känner till även Långholmen men om det finns kvar vet jag inte...

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag och min fru brukar besöka nakenbadet i Skanör i Skåne (Svanrevet). Där knullas det friskt. Många som ligger och runkar och spanar in. Alltid härligt.
Låter ju super mysigt.. känner inte till så många nakenbad i Skåne.. tack för tipset! Är det lätt att hitta dit?

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej alla.. dansk man bosatt i Skåne..

Har ni några bra tips på naken stränder i Skåne? Saknar att vara naken tilsammans med andra i naturen och känner inte till ställarna här i sverige

Toppen