Vilket bad?Senaste besöken på nakenbad har varit till full belåtenhet, det har varit fler par som knullat helt öppet.
Dumt att skriva här så journalisterna får vatten på sin kvarn.....Vilket bad?
Detta beteende ser jag ofta hos vita svenska män också, ofta.Någon som märkt sista tiden det börjat komma ursäkta språket nu, men "nysvenskar"
O dem visar ju som sagt ingen som helst respekt heller.
Nu senast var det en kille/man som la sig typ inte ens 1m ifrån en kvinna o direkt när han hade lagt sig så började han runka.
Självklart blev denna kvinnan otrygg o bad han lite snällt dra dit pepparn växer samt visa lite respekt.
Vilket han såklart INTE gjorde...
Detta resulterade i att after han hade kommit tog det inte mer än 20 minuter max, så hade kvinnan lämnat.
Förstår att man ser mindre och mindre kvinnor på nakenstränderna nu med detta grott beteendet.
Men det är inte första gången jag ser detta beteendet från dessa individerna, är det nån annan som med märkt detta?
Man märker ju direkt att kvinnorna INTE gillar det i alla fall.
Ohfan har under mina 3,5 år som nakenbadare aldrig sett vita svenska män bete sig så illa, jag har kanske turen då och möter på folk som respekterar kvinnorna på stranden.Detta beteende ser jag ofta hos vita svenska män också, ofta.
Då måste jag fråga funderar på att åka till Cap'd Adge nästa år.Denna sommar har varit rätt så lugn. Det blev inget Cap'd Adge i år. Däremot har jag och frun lekt på nakenbad på Fehmarn, Ishøj, Ängsö, Rolstorpasjön och Pite. På egen hand har jag besökt Ängsö, Malsjön och Björndammen.
Videor du ser är sannolikt från stranden. Ja! Det är extremt mycket sex där. Allt handlar om sex.Är det så mycket sex runt om överallt där som alla videor visar?
Ohh det låter ju asnajsVideor du ser är sannolikt från stranden. Ja! Det är extremt mycket sex där. Allt handlar om sex.
Nu är det inte bara där det är sex. Sex förekommer på klubbar, på skumpartyn och överallt. Lägenheterna på Port Nature 1 & 2 är att likna med en swingersklubb där man kan promenera utanför lägenheterna och iaktta sexakter och ibland bli inbjuden att delta.
Glömde att vi varit på lövnäsbadet och i Vadstena också. Minnet börjar svika...Denna sommar har varit rätt så lugn. Det blev inget Cap'd Adge i år. Däremot har jag och frun lekt på nakenbad på Fehmarn, Ishøj, Ängsö, Rolstorpasjön och Pite. På egen hand har jag besökt Ängsö, Malsjön och Björndammen.
Hur var det i Vadstena?Glömde att vi varit på lövnäsbadet och i Vadstena också. Minnet börjar svika...
Det var outhärdligt mycket bromsar dagen då vi var där.Hur var det i Vadstena?
Yes. O älgö. Kanske imorgon igen..Blev en hel del kul på Helgö under sommaren![]()