Nakenbad med extra

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 70601

Gäst
Jag prövade den lokala nakenstranden för första gången förra veckan. Det var en mycket befriande upplevelse, och helt klart sensuell med vinden och solen på ens helt nakna kropp (och för att inte tala om att få bada naken!). Dock knappast sexuell. Ganska liten strand med ganska mycket folk. Tror inte det hade uppskattats om man plötsligt suttit där med världens bånge. :p

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Sista gången jag varit iväg så har det varit extremt mycket sexuell aktiviteter där.
Dock fattar jag inte detta med yngre tjejer som har sex med extremt gamla gubbar, som hände nu senast..
Trodde lixom inte alls att hon skulle gå igång på en gubbkuk..
Jag blev ju avtänd direkt.

D

Deleted member 70601

Gäst
Om vädret håller vad det lovar blir det kanske nakenstranden igen i helgen. En termos te, en bok, och sen bara sitta där en bra stund. Kanske hänga kvar lite senare på eftermiddagen och se om det händer något...

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ska dra ut till stranden (Näset) idag, lite längre ut på Smithska udden har dom nakenbad, men det är ju faan att det mest är gamla sladdriga gubbar, åtminstone när jag fått för mig att ta mig dit. Så jag väljer nog den vanlia stranden. Har med en liten budweiser som eftersläckning . . .:p

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..där fanns allt en del välpumpade brudar..men också i synnerhet gubbar, inte minst en kutryggig en med de smalaste armar jag sett, han stod och plockade nypon från en buske. Ville nog handskats med ett annat slags buske . . . :rolleyes:

D

Deleted member 69339

Gäst
Sista gången jag varit iväg så har det varit extremt mycket sexuell aktiviteter där.
Dock fattar jag inte detta med yngre tjejer som har sex med extremt gamla gubbar, som hände nu senast..
Trodde lixom inte alls att hon skulle gå igång på en gubbkuk..
Jag blev ju avtänd direkt.
Vilken strand var detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen