Nakenbada

Status
Stängd för vidare inlägg.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej. Hade gärna velat hitta en tjej/kvinna som vill mötas upp på nudiststrand. Hade varit så spännande o lära känna någon naken.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Den drömmen är det många män som har men tyvärr är det inte så lätt att få den i uppfyllelse. Män har rykte om sig att bete sig illa på naken bad, även om det är bara ett fåtal som gör det.
Kan säga att det är lättare få kontakt med det motsatta könet på en naturistcamping för där är all form av sex förbjuden.
 

man70

Välbekant medlem
ja så har jag upplevt nakenbad med, trevligt och mysigt att vara naken, men man kan ju alltid önska att en kvinna erbjuder lite skön sex i skogskanten
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Önska kan man ju alltid men ska man ha kontakt med någon så ska det inte synas vad man önskar.
Gå runt med små svullen kuk och vanka fram och åter riskerar man på dom större baden bli utkastad.
 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var varit utanför Nora o badat. Tanken va mest att bygga upp en spänning på stranden. Har inte sprungit runt med stånd. Människor har varit trevliga o hälsar där. Men eftersom jag åker själv saknar jag någon att sitta med o prata.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var varit utanför Nora o badat. Tanken va mest att bygga upp en spänning på stranden. Har inte sprungit runt med stånd. Människor har varit trevliga o hälsar där. Men eftersom jag åker själv saknar jag någon att sitta med o prata.
Gå bort till grillen på eftermiddagen, alltid någon som ska grilla och lätt få kontakt med andra där.
 
  • Gilla
Reactions: lll
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen