Nakenbilder på Z*ara L*arsson?

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Hennes strategi att bemöta verkar ha funkat. Ingen talar ju om denna "skandal" idag.
Hon hanterade det bra, har rätt värdegrund och fått god hjälp av media och etablisemanget. Det är fint med ny teknologi men finns många där ute som varit med om liknande som får lida lång tid. Har en i min närhet där ett över tio år gammalt porrklipp fortfarande får liv emellanåt och sprids i grannskapet och bland barnens kompisar.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
... att hon fotograferats med gängkriminella rökandes cannabis har inte heller blivit någon större grej. Hon har gott skydd!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hennes strategi att bemöta verkar ha funkat. Ingen talar ju om denna "skandal" idag.
Välgrundade rykten säger ju att hon "läckte bilderna" själv.
Hon är ju en riktigt het ung poptjej - finns inte så mycket negativt att säga - mer än "hur vågade du..."

Men, hon är ju en rätt så driven artist och K.Kardashian överlevde det och kanske tom tjänade på det.

Jag tror det låg ett kyligt strategiskt resonemang bakom. Sedan måste jag säga.... vilka bilder....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Välgrundade rykten säger ju att hon "läckte bilderna" själv.
Hon är ju en riktigt het ung poptjej - finns inte så mycket negativt att säga - mer än "hur vågade du..."

Men, hon är ju en rätt så driven artist och K.Kardashian överlevde det och kanske tom tjänade på det.

Jag tror det låg ett kyligt strategiskt resonemang bakom. Sedan måste jag säga.... vilka bilder....
Ja, kan ju vara ett PR-stunt, men det låter jag nog personligen bli att spekulera i. Hon har dock fin kropp och verkar inte vara den som skyr att visa upp den.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har jag ju inte några nakenbilder som kan läcka. Men funderar vad jag skulle göra?

Tror att det nog bara är att göra som Zara gör och äga det (som JM säger). Blir antagligen värre om du försöker förneka.

Oavsett skulle jag få ont i magen av det, och jag är inte ens känd. Bara tanken på att min mamma eller mormor skulle se mig med en dildo eller två fingrar uppkörda i rumpan. Blir alldeles kallsvetting.
Man kan ta bilder och filmer där inte ansikte och annat syns som visar vem man är.:)
Det är alldeles för lite bilder på kvinnor här
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, kan ju vara ett PR-stunt, men det låter jag nog personligen bli att spekulera i. Hon har dock fin kropp och verkar inte vara den som skyr att visa upp den.
Att kändisar själva läcker privata bilder och filmer är inget nytt, men jag tänker att om hon läckt bilderna själv hade det räckt med en del av de "snällare" bilderna, och kanske inte de med två fingrar i analen. Så jag tror att någon annan har kommit åt bilderna utan hennes samtycke, som nog är det som händer i de flesta fall när sånt här blir läckt. Bara en tanke.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jo, tyvärr så finns det saker på min naknakropp som kan avslöja vem jag är, så jag undviker det. Har ju jobbat som modell tidigare och det finns stor chans att jag blir igenkänd.

PR trick eller inte?
Zara Larsson kanske är medlem här eller på nån annan sajt och njuter av uppmärksamheten?
Eller så kanske @HarleyQ egentligen är Zara....?
 
Toppen