nar förlorde ni eran oskuld

stein

Ny medlem
Kön
Man
jag förlorade den på en fest när jag var 13(om det gills att man tappar den när man blir avsugen). annars tappade jag den när jag var15
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
om det bara "gills" när man haft kuken i en mus så e jag nästan oskuld ännu. var ihop med den enda tjejen i mitt liv vid tjugo, blev avsugen av en kille när jag var tretton och DET "gills" visst!:p
 
Kön
Man
vadå OSKULD? jag trodde det hette svendom för killar??
eller möjligen att man förlorat oskulden när man fått en balle i rumpan för första gången:p
namnet SVEN betyder sexuellt oerfaren yngling
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Måste man vara så sträng med definitionen? Finns väl ingen exakt defenition på vad "oskuld" är. Att suga stake kan vara att mista sin "oskuld". Menar… så jävla oskuldsfullt är det väl i alla fall inte! :) inget man säger till vem som helst ju?

Själv fumlade jag med tjej vid 13… för inte 17 fattade jag hur man gjorde… eller vad jag gjorde… tror jag. Fast spännande var det.

Och sen dröjde det till 21 innan jag fick kuk i kärleksgrottan. Traumatiskt ett långt tag :)
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Oralsex räknas deffinitivt till att ha sex och därmed också att det räknas som att förlora svendomen/"oskulden". Sex är sex enligt mig. Skulle nog t.o.m. kunna tänka mig att räkna in att bli avrunkad till att bli av med sin sin svendom/oskuld/whatever.

Men om vi räknar bort avrunkningar så blev jag av med det hela när jag var 18 år (avsugning + "vanlig" sex).
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Jag definerar oskuld som vaginalt sex. Hur som helst, den förlorade jag när jag var 15 år gammal.

Vill ni ha datum och tid?
21 Oktober 2002, Klockan 16:52.

:oops:
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
när jag var 13 var första gången men en ny tjej i klassen. Hemma hos henne när hennes föräldrar tittade på tv, och kompisen satt brevid och läste serietidningar och hennes lillebrorsa satt också där men han tröttade och ville gå ut så det blev att lägga på en rem för. Ett problem var att hon redan var tillsammans med en annan kompis men va f-n är man kåt så är man:D
 

Ziz

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte haft vaginalt sex.

Men jag blev påsatt och knullade första gången när jag var 16 :p
 

holger92

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev av med oskulden när jag var 11-12:p Jag Sög, Blev Avsugen och vi knullade varran. detta var naturligtvis med en kille:D
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gången jag fick tränga in i en tjej var jag 18 år gammal.
Sånt glömmer man inte i första taget... ;)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag var 16 år. Hon var 12 år gammal. Första gången gick inte. Ja var inte nervös men jag fick inte upp den. Sen gick det. Det var hon som ville ha sex hela tiden. Underbart. Jag hade en kondom som irritera huden på kuken. Pga av det blev den känslig som vara den. Det liksom brände lite och min tjej drog sin fitta över den och det var så himla skönt att jag stöna som bara den.
 

Pet@

Ny medlem
Kön
Man
- Tjaa.. för min del blev jag av med "oskulden" vid riktigt låg ålder.. säg att ja va runt 10 bast.. Det hände under grupptryck med en tjej i samma ålder. Men ja vet inte om ja riktigt vill kalla detta för min sexdebut? Ja va ju så ung, visste nog inte riktigt va vi höll på med.. Sexdeputen (vaginalt samlag) inträffade, som ja ser det, för mig när ja va 19..
 

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Förlorade den när jag var 18. Tyvärr var det en ren besvikelse. Tjejen jag var med var nybörjare hon med(ev oskuld) och hon låg mest som en säck potatis. Jag jobbade och jag jobbade men inget hände för mig. Hon hade det nog jävligt bra för jag tror hon hann komma ett aaaantal gånger medans jag höll på att jaga min orgasm...:p

Konstigt! Sedan med nästa tjej jag var med brukade jag komma väldigt snabbt tills jag började bli van. En riktig [black]avsugning[/black] dröjde tills jag var 24. Samma med [black]analsex[/black]. Med en tjej då. :oops:
 
P

_patrik_- låst ej 18

Gäst
16 bast å fan de gick ju som inte bra då men nu äre andra saker ;) :cool:
 
Kön
Man
Förlora oskulden får man nog känna efter själv om man har gjort.

Tycker dock att bli avrunkad med kondom och att knulla en tjej i fittan, och sedan spruta i henne är två saker rätt långt ifrån varann.
 
Toppen