Natt Runk???

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
I natt vaknade jag över att jag var så djävla kåt??? Har aldrig varit med om det tidigare. Jag drömde i och försig en kåt dröm innan där jag "satte" på min bästa polares syrra. När jag vaknade mitt på natten så tog jag nästan genast ett fast grepp runt kuken och började "dra". Utan att tänka på det så kom jag under täcket och i och med denna orgasm så vart jag tvär trött igen (klockan var kring 3:30). Sen på morgonen kom jag ihåg mitt lilla nattrunk och skulle inspektera "satsen" kring täcke och kalsong. Och där var en fläck givetvis.....

Nu undrar jag om fler har varit med om denna "upplevelse"???

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt och Wonderwave Lady.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Jepp Händer mig ganska ofta. Drömmer nästan jämt våta kåta drömmar och jag brukar till och med ibland spruta av mig själv i sömnen.
För någon vecka sen vakna jag helt blöt av en jättsats...Någon som också varit med om det? :)
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
jag fick en mini-mini utlösning en natt, jag trodde inte jag hade kommit sen när jag kollade nästa morgen så var de typ en liten liten fläck i kalsongen ;D
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
MMMM få utlösning i sömnen är ju inget nytt för mig.... Men att vakna upp superkåt och vill "avsluta" sin kåthet mitt i natten är helt nytt för mig....

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt och Wonderwave Lady.
 
Toppen